Сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндэс Хян. С. Батхуяг (СХУ-ны Ph.D, дэд профессор), Ш. Ичинхорлоо (СХУ-ны дэд Ph.D)
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 21 371.3 С 755
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Гэрээр олгох /МБУС | 371.3 С755 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 749-3-1 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Гэрээр олгох /МБУС | 371.3 С755 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 749-3-5 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Гэрээр олгох /МБУС | 371.3 С755 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 749-3-10 |
Энэхүү ном нь УБИС-д үзэж буй "Сурган хүмүүжүүлэх зүй" гэдэг хичээлээр оюутнуудын гарын авлага болгон бэлтгэн гаргаж буй сурах бичгийн шинжтэй ном юм. Сурган хүмүүжүүлэх үйл явцад оролцдог 4 үндсэн субъект бол "хүүхэд", "багш", "сургууль", "нийгэм" юм. Эдгээр субъектүүдийн дотроос хамгийн чухал, бүх үйл ажиллагааны төвд байж бүх үйлийн үр шимийг хүртдэг субъект нь хүүхэд. Иймээс сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндсийг хүүхдээ танин мэдэхээс эхэлж судлах нь зохистой бөгөөд сурган хүмүүжүүлэх ажил нь чухамдаа багш, сургууль нийгмээс хүүхэдтэй ажиллах ажил байна гэсэн байр сууринаас энэхүү номын бичсэн байна.
Номзүй х.127
Энэхүү ном нь УБИС-д үзэж буй "Сурган хүмүүжүүлэх зүй" гэдэг хичээлээр оюутнуудын гарын авлага болгон бэлтгэн гаргаж буй сурах бичгийн шинжтэй ном юм. Сурган хүмүүжүүлэх үйл явцад оролцдог 4 үндсэн субъект бол "хүүхэд", "багш", "сургууль", "нийгэм" юм. Эдгээр субъектүүдийн дотроос хамгийн чухал, бүх үйл ажиллагааны төвд байж бүх үйлийн үр шимийг хүртдэг субъект нь хүүхэд. Иймээс сурган хүмүүжүүлэх зүйн үндсийг хүүхдээ танин мэдэхээс эхэлж судлах нь зохистой бөгөөд сурган хүмүүжүүлэх ажил нь чухамдаа багш, сургууль нийгмээс хүүхэдтэй ажиллах ажил байна гэсэн байр сууринаас энэхүү номын бичсэн байна. Хүүхэд хөгжин төлөвших нь Багш ба хүүхэд Сургууль, түүний үйл ажиллагаа Боловсролын тогтолцоо
There are no comments on this title.