Монгол хүний амьдрах ухааны үйл явцын боловсрол

370'517
Ж 237
Жамц Л. д-р (Sc.D) проф.
          Монгол хүний амьдрах ухааны үйл явцын боловсрол Ред. Б. Жигжидсүрэн (Ph.D) .- УБ.: Адмон принт ХХК, 2020 .- 416х., 25см. -ISBN 9789919237622 .: 30000
- Энэхүү сурах бичгийн хэсэг тус бүрийн бүлгүүдийн доторх зүйл болгоны үгүүдийн болон өгүүлбэрүүдийн агуулга (гадаад орчинг)-ыг суралцагч бие, сэтгэл ухаанаа зориулан олон дахин унших явцдаа хур мэдлэг, ур чадвар, чадамж бүхий би махбодынхоо мэдрэхүйн эрхтэн тус бүрийн хөдөлгөөний эвсэл, эв дүйг тархиныхаа холбогдох талбайн эсүүдийн мэдрэлийн түр холбоос (дотоод орчин)-оор удирда ухамсар, сэтгэхүйдээ буулгаж чармайн ажилласны үр дүнд "ажигласнаа" тэмдэглэх юм уу бусдаас асууж (сонсож), ярилцах зэрэг үйл ажиллагааны хувилбаруудын шүтэлцээнд боловсруулалт хийснээр "өөрийгөө" хийж гүйцэтгэж буй "үйл ажиллагаа" - ны болон "зан байдал"-ын идэвхтэй субъект гэдгийг мэдрэх чадвар болох "өөрийн ухамсар"-аар судлан "шинэ агуулга” болгох боломжтой болно. Шаардлагатай аливаа ажлын хувьд ийм боломжийг "Монгол хүнии амьдрах ухааны үйл явцын боловсрол" олгоно. Энэ боловсролыг сурах бичгий зүйл тус бүрийн сэдвүүдийн агуулгыг ул суурьтай эзэмшсэн арга барил бүхий уй ажиллагааны (чанар, үр ашиг, өгөөжийн нэгдэлд) үр дүнд олж авна. Энд л сурах бичгийн үнэ цэнэ оршиж байна.

Энэхүү сурах бичгийн хэсэг тус бүрийн бүлгүүдийн доторх зүйл болгоны үгүүдийн болон өгүүлбэрүүдийн агуулга (гадаад орчинг)-ыг суралцагч бие, сэтгэл ухаанаа зориулан олон дахин унших явцдаа хур мэдлэг, ур чадвар, чадамж бүхий би махбодынхоо мэдрэхүйн эрхтэн тус бүрийн хөдөлгөөний эвсэл, эв дүйг тархиныхаа холбогдох талбайн эсүүдийн мэдрэлийн түр холбоос (дотоод орчин)-оор удирда ухамсар, сэтгэхүйдээ буулгаж чармайн ажилласны үр дүнд "ажигласнаа" тэмдэглэх юм уу бусдаас асууж (сонсож), ярилцах зэрэг үйл ажиллагааны хувилбаруудын шүтэлцээнд боловсруулалт хийснээр "өөрийгөө" хийж гүйцэтгэж буй "үйл ажиллагаа" - ны болон "зан байдал"-ын идэвхтэй субъект гэдгийг мэдрэх чадвар болох "өөрийн ухамсар"-аар судлан "шинэ агуулга” болгох боломжтой болно. Шаардлагатай аливаа ажлын хувьд ийм боломжийг "Монгол хүнии амьдрах ухааны үйл явцын боловсрол" олгоно. Энэ боловсролыг сурах бичгий зүйл тус бүрийн сэдвүүдийн агуулгыг ул суурьтай эзэмшсэн арга барил бүхий уй ажиллагааны (чанар, үр ашиг, өгөөжийн нэгдэлд) үр дүнд олж авна. Энд л сурах бичгийн үнэ цэнэ оршиж байна. Монгол ардын сурган хүмүүжүүлэх өв уламжлалын агуулга, арга зүйн зарим асуудал Монгол ардын сурган хүмүүжүүлэх өв уламжлалын үндсэн асуудал Монголын дэвшилтэт сурган хүмүүжүүлэгчдийн үзэл баримтлалын үндэс Монгол ардын зан үйлийн эрхэмлэн дээдлэх болон цээрлэх уламжлалт ёсон Монгол ардын сурган хүмүүжүүлэх сэтгэлгээний агуулга, арга зүйн үндэс Суралцагч бие хүний амьдрах ухааны үйл явцын боловсролын үндсэн асуудал Суралцагч бие хүний амьдрах ухааны үйл явцын боловсролын үндсэн асуудал Суралцагч бие хүний хүмүүжил хөгжил төлөвшлийн боловсрол Сургалтын органик бүтэцийн үйл явцад суралцагчдын сурч танин мэдэх үйл ажиллагааг судлах нь Сургалтын органик бүтэцийн үйл явцыг Сургалтын шинэчлэлийн үйл явцын боловсролтой холбон судлах нь Сургалтын органик бүтэцийн үйл явцад суралцагчдын дээд мэдрэлийн үйл ажиллагааг судлах нь Сургалтын органик бүтэцийн үйл явцад суралцагчдын харах, сонсох, бичих, ярих үйлийн шүтэлцээг судлах нь Сургалтын органик бүтэц-ийн үйл явцад суралцагчдын бие, сэтгэл, ухааны нэгдмэл хөгжлийг судлах нь

МУБИС. НХУС

Монгол зан заншил Хувь хүний хөгжил Бие хүний хөгжил Амьдрах ухааны боловсрол

370'517 / Ж 237
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077