Таван настай хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн судалгаа :
372.21
Д32
Дариймаа, Б
Таван настай хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн судалгаа : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор М. Хишиг-Ундрах .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2013, .- 79 хуудастай, CD 12x12 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Сургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль),
Номзүй (хуудас 76)
1-р бүлэг Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн онолын үндэс 2-р бүлэг Таван настай хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийг судалсан судалгааны явц үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжил Сэтгэхүйн хөгжлийн хэлбэр 5 настай хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн онцлог
372.21 / Д32
Д32
Дариймаа, Б
Таван настай хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн судалгаа : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) дэд профессор М. Хишиг-Ундрах .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2013, .- 79 хуудастай, CD 12x12 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Сургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль),
Номзүй (хуудас 76)
1-р бүлэг Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн онолын үндэс 2-р бүлэг Таван настай хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийг судалсан судалгааны явц үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжил Сэтгэхүйн хөгжлийн хэлбэр 5 настай хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн онцлог
372.21 / Д32