Таван настай хүүхдийн танин мэдэхүйн хөгжлийн түвшинг Р. С. Немовын сорилоор судалсан нь :
372.21
Б-559
Болормаа, Б
Таван настай хүүхдийн танин мэдэхүйн хөгжлийн түвшинг Р. С. Немовын сорилоор судалсан нь : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Т. Гэрэлтуяа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 104 хуудастай, CD12x12 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Сургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль),
Ном зүй (хуудас 70)
1-р бүлэг 5 настай хүүхдийн танин мэдэхүй оюун ухааны хөгжлийн талаарх эрдэмтдийн бүтээлийн тойм 2-р бүлэг Р. С. Немовын сорилоор таван настай хүүхдийн танин мэдэхүйн хөгжлийг судалсан судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Хүүхдийн танин мэдэхүй Хүртэхүйг оношлох
372.21 / Б-559
Б-559
Болормаа, Б
Таван настай хүүхдийн танин мэдэхүйн хөгжлийн түвшинг Р. С. Немовын сорилоор судалсан нь : Удирдагч: доктор (Ph.D) профессор Ж. Батдэлгэр ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Т. Гэрэлтуяа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 104 хуудастай, CD12x12 30см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Сургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль),
Ном зүй (хуудас 70)
1-р бүлэг 5 настай хүүхдийн танин мэдэхүй оюун ухааны хөгжлийн талаарх эрдэмтдийн бүтээлийн тойм 2-р бүлэг Р. С. Немовын сорилоор таван настай хүүхдийн танин мэдэхүйн хөгжлийг судалсан судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Хүүхдийн танин мэдэхүй Хүртэхүйг оношлох
372.21 / Б-559