Лавай 2020 №24 : Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл /

370
Л 111           Лавай 2020 №24 : Эрдэм шинжилгээний сэтгүүл / Ер.ред.Р. Мижиддорж дэд проф. .- 168х., Хүснэгт график схем 25см. -ISBN .: 5000

Монгол цэцэрлэгийн хүүхдүүд, цэцэрлэгийн хүүхдүүдийн хөгжлийн түвшний судалгаа.

Bernhard Nagel, Erik Danay Мэдээлэл зүйн боловсролын бодлогын шинэчлэл.

Д. Цэдэвсүрэн Синерги ухагдахууныг нэгэн ертөнцийн хандлагаар шинжсэн үр дүн.

Б.Жадамба, Т.Ганбаатар, С.Батхуяг Өндөр зэрэглэлийн тамирчны огцом өргөлтийн гүйцэтгэлийн шинжилгээ. Lu Shuang, Lin, Б. Бат-Отгон Оюутны бэрхшээлийг даван туулах арга замыг судлах нь.

Т.Булганзаяа Гуравдугаар ангийн сурагчдын унших чадварын чанарын асуудал.

Г.Бямбацэрэн Монгол, Хятад ба Япон улсын математикийн сурах бичгийн агуулгын бүтцийг харьцуулсан судалгаа.
Chun Ling Биеийн тамирын хичээлд оюутныг идэвхжүүлж, чадваржуулах зарим боломж.

Чүн Ян, Ү.Шиян Юи, С.Туул Багш боловсролын хөтөлбөрийн үр өгөөж ба багшлахуйд бэлтгэгдсэн байдал.

С. Энхтүвшин Оюутны бие даалтын ажилд зөвлөн туслах механизм (‘‘Хүүхдийн хэл ярианы хөгжил” хичээлийн жишээн дээр)

Ц.Наранцэцэг Юань, Минь Чингийн үеийн Монгол, Хятад уран зохиолын харьцуулсан судалгаа

Сод

МУБИС-иас эрхлэн хэвлүүлж буй энэхүү сэтгүүлийн нийтлэлийн бодлого нь багш боловсролын шинэчлэлийн талаарх олон улмын болон монгол орны туршлага судалгаа, шинэ санааг түгээн дэлгэрүүлэх, мэдээлэх, хэлэцүүлэхэд чиглэгддэг ба дугаар бүрийн нийтлэлд Судалгаа, судалгааны аргазүй ба судлаачийн бичих чадвар, Сургууль багш нарын ахмтын ажиллагаа, түншлэл клиник профессор, Багшийн шинэ загвар сургалтын шинэ хөтөлбөрүүд эдгээрийн хэрэгжилт, Багш бэлтгэдэг их дээд сургууль ЕБС цэцэрлэгийн багш нарын мэргэжлийн чадавхийн хөгжил, Мэдээлэл ба бусад асуудлууд гэсэн гол асуудлууд юм.

Бэлэг хандив

Лавай сэтгүүл

370 / Л 111
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077