Аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулахад удирдлагын үүрэг, оролцоо, нөлөөлөл: ХУД-ын төрийн болон төрийн бус СӨББ-ын жишээн дээр : Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /

371.94
Т733
Түвшинзул, Энхмандахын
          Аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулахад удирдлагын үүрэг, оролцоо, нөлөөлөл: ХУД-ын төрийн болон төрийн бус СӨББ-ын жишээн дээр : Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Энхмандахын Түвшинзул ; Удирдсан багш: доктор (Ph.D), дэд профессор Л. Мөнхтуяа ; Шүүмжлэгч багш: доктор (Ph.D), дэд профессор А. Туяа .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2023, .- 63 хуудастай, Зурагтай, хүснэгттэй+ CD (12x12)-тэй 30 см. -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль (Боловсрол Удирдлагын Тэнхим)) - Эрхэлсэн байгууллага

Боловсролын удирдлага

Ном зүйтэй (хуудас 51), Товчилсон үгийн тайлбартай

Нэгдүгээр бүлэг: Аутизмын хүрээний эмгэг, хууль эрх зүйн орчин, тэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал -- Хоёрдугаар бүлэг: Судалгааны арга зүй


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол (Кирилл)


Боловсрол--Боловсролын удирдлага

371.94 / Т733
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077