Сурагчдын ялгаатай байдлыг харгалзсан хичээлийн менежментийн туршилт судалгаа: ЕБС-ийн Физикийн хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /

371.9
Х916 2025
Хэрлэн, Нямаагийн
          Сурагчдын ялгаатай байдлыг харгалзсан хичээлийн менежментийн туршилт судалгаа: ЕБС-ийн Физикийн хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Н. Хэрлэн ; Удирдагч: Б. Жадамба, Ч. Алдармаа ; Шүүмжлэгч: О. Алтангоо, Б. Түмэнбаяр .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2025., .- 151 хуудастай :, график, хүснэгттэй, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Диссертаци

Ном зүйтэй (хуудас145-151)

Сурагчдын ялгаатай байдал, түүнийг харгалзан хичээлийн менежментийн талаарх тойм судалгаа, үзэл баримтлал -- Сурагчдын ялгаатай байдал, түүнийг харгалзан хичээлийн менежментийн нэгэн хувилбар, туршилт судалгааны дизайн арга зүй -- Сурагчдын ялгаатай байдал, түүнийг харгалзан хичээлийн менежментийн нэгэн хувилбарыг туршсан туршилт судалгааны явц, үр дүн


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ


Монгол (Кирилл)

371.9 / Х916 2025
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077