Тэгш хамруулан сургах боловсрол : Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль
378
О-19
Зохиогч
Тэгш хамруулан сургах боловсрол : Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль Зохиогч: Д. Одгэрэл : Ч. Нямдорж : Редактор: Д. Ганболд : О. Мөнхцэцэг .- Улаанбаатар: "Адмон Принт" ХХК,, 2022, .- 171 хуудастай, Фото, схем, графиктэй 30 см. -ISBN ISBN:9789919266462
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль
Номзүй (169-171), Англи хэлээр номзүйтэй, Товчилсон үгийн тайлбартай
Тэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримт-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын нэр томьёо, ойлголт, хэрэглээ-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын хамтын ажиллагаа орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн ангилал-- Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ-- Суралцахуйн түгээмэл загвар-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал, хөгжлийн чиг хандлага, хамтын ажиллагаа, орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, суралцахуйд нөлөөлөх хүчин зүйлс, хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ, тусгай хэрэгцээтэй хүүхэд-- Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих суралцахуйн түгээмэл загвар, хөтөлбөрийн тохиргоо, ганцаарчилсан сургалтын төлөвлөгөө--
Оюутан, багш, сэтгэл зүйч, нийгмийн ажилтан, судлаач нарт зориулав.
Монгол
378 / О-19
О-19
Зохиогч
Тэгш хамруулан сургах боловсрол : Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль Зохиогч: Д. Одгэрэл : Ч. Нямдорж : Редактор: Д. Ганболд : О. Мөнхцэцэг .- Улаанбаатар: "Адмон Принт" ХХК,, 2022, .- 171 хуудастай, Фото, схем, графиктэй 30 см. -ISBN ISBN:9789919266462
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль Багшийн Сургууль
Номзүй (169-171), Англи хэлээр номзүйтэй, Товчилсон үгийн тайлбартай
Тэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримт-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын нэр томьёо, ойлголт, хэрэглээ-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын хамтын ажиллагаа орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн ангилал-- Боловсролын тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ-- Суралцахуйн түгээмэл загвар-- Тэгш хамруулан сургах боловсролын үзэл баримтлал, хөгжлийн чиг хандлага, хамтын ажиллагаа, орчин-- Хүүхэд бүрийн суралцах хувийн онцлог, суралцахуйд нөлөөлөх хүчин зүйлс, хүүхдийн хөгжлийн үнэлгээ, тусгай хэрэгцээтэй хүүхэд-- Сургалтын үйл ажиллагааг дэмжих суралцахуйн түгээмэл загвар, хөтөлбөрийн тохиргоо, ганцаарчилсан сургалтын төлөвлөгөө--
Оюутан, багш, сэтгэл зүйч, нийгмийн ажилтан, судлаач нарт зориулав.
Монгол
378 / О-19