Багшийн мэргэжлийн хөгжлийг дэмжихэд алхамт ажиглалт (learning walks)-ын аргыг нэвтрүүлсэн үр дүн : Боловсрол удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
371.12
М219 2024
Мандухай, Бадамхандын
Багшийн мэргэжлийн хөгжлийг дэмжихэд алхамт ажиглалт (learning walks)-ын аргыг нэвтрүүлсэн үр дүн : Боловсрол удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Бадамхандын Мандухай ; Удирдагч: Б. Сүхболд ; Шүүмжлэгч: а. Туяа .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2024., .- 54 хуудастай :, Хүснэгт, графиктай, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага
Магистрын зэрэг хамгаалсан бүтээл
Ном зүйтэй (хуудас43-45)
Багшийн мэргэжлийн хөгжил болон алхамт ажиглалт (learning walks)-ын арга -- Багшийн мэргэжлийн хөгжлийгдэмжихэд алхамт ажиглалт (learning walks)-ын аргыг нэвтрүүлсэн өнөөгийн байдал, түүнд хийсэн судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
371.12 / М219 2024
М219 2024
Мандухай, Бадамхандын
Багшийн мэргэжлийн хөгжлийг дэмжихэд алхамт ажиглалт (learning walks)-ын аргыг нэвтрүүлсэн үр дүн : Боловсрол удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Бадамхандын Мандухай ; Удирдагч: Б. Сүхболд ; Шүүмжлэгч: а. Туяа .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2024., .- 54 хуудастай :, Хүснэгт, графиктай, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага
Магистрын зэрэг хамгаалсан бүтээл
Ном зүйтэй (хуудас43-45)
Багшийн мэргэжлийн хөгжил болон алхамт ажиглалт (learning walks)-ын арга -- Багшийн мэргэжлийн хөгжлийгдэмжихэд алхамт ажиглалт (learning walks)-ын аргыг нэвтрүүлсэн өнөөгийн байдал, түүнд хийсэн судалгаа
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
371.12 / М219 2024