Насан туршийн суралцахуйн төвийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн хөгжлийг дэмжин ажиллаж буй нөхцөл байдлыг судалсан нь: Нийслэлийн төвийн жишээн дээр : Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
374.1
Д463 2025
Долгор, Лхагвагын
Насан туршийн суралцахуйн төвийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн хөгжлийг дэмжин ажиллаж буй нөхцөл байдлыг судалсан нь: Нийслэлийн төвийн жишээн дээр : Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Лхагвагын Долгор ; Удирдагч: Б. Хонгорзул ; Шүүмжлэгч: Ч. Байгалмаа .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2025., .- 73 хуудастай :, зураг, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага
Магистрын зэрэг хамгаалсан бүтээл
Ном зүйтэй (хуудас 69-70)
Тэгш хамран сургах боловсролын үзэл баримтлал -- Судалгааны ажлын арга зүй, үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
374.1 / Д463 2025
Д463 2025
Долгор, Лхагвагын
Насан туршийн суралцахуйн төвийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн хөгжлийг дэмжин ажиллаж буй нөхцөл байдлыг судалсан нь: Нийслэлийн төвийн жишээн дээр : Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Лхагвагын Долгор ; Удирдагч: Б. Хонгорзул ; Шүүмжлэгч: Ч. Байгалмаа .- Улаанбаатар :: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2025., .- 73 хуудастай :, зураг, 12x12 CD-тэй ; 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль, (Боловсрол Судлалын Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага
Магистрын зэрэг хамгаалсан бүтээл
Ном зүйтэй (хуудас 69-70)
Тэгш хамран сургах боловсролын үзэл баримтлал -- Судалгааны ажлын арга зүй, үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
374.1 / Д463 2025