Ерөнхий боловсролын сургуулийн ахлах ангийн сурагчдын англи хэлний сонсож ойлгох чадварын өнөөгийн байдлыг судалсан нь: Магистрын бүтээл
420
А 751
Ариунзул Э.
Ерөнхий боловсролын сургуулийн ахлах ангийн сурагчдын англи хэлний сонсож ойлгох чадварын өнөөгийн байдлыг судалсан нь: Магистрын бүтээл - 0 .- Улаанбаатар, 2015 .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 95х., 12x12 CD-тэй 30 см.
- 0
Ном зүйтэй (хуудас)
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
Магистрын бүтээл
Сонсож ойлгох үйл явц, бэрхшээл Сонсохуйн механизм, хөгжүүлэх дасгал, даалгаврын төрөл Англи хэлний сонсголын хичээлийг удирдах арга, бэрхшээл Сурагчид англи хэлээр сонсож ойлгож сурах арга барил, бэрхшээл Сурагчдын англи хэлний сонсож ойлгох чадварын төлөв байдлын судалгаа, үр дүн ЕБС-ийн ахлах ангийн сурагчдын англи хэлний сонсож ойлгох чадварын өнөөгийн байдлыг судалсан нь
420 / А 751
А 751
Ариунзул Э.
Ерөнхий боловсролын сургуулийн ахлах ангийн сурагчдын англи хэлний сонсож ойлгох чадварын өнөөгийн байдлыг судалсан нь: Магистрын бүтээл - 0 .- Улаанбаатар, 2015 .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 95х., 12x12 CD-тэй 30 см.
- 0
Ном зүйтэй (хуудас)
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол (Кирилл)
Магистрын бүтээл
Сонсож ойлгох үйл явц, бэрхшээл Сонсохуйн механизм, хөгжүүлэх дасгал, даалгаврын төрөл Англи хэлний сонсголын хичээлийг удирдах арга, бэрхшээл Сурагчид англи хэлээр сонсож ойлгож сурах арга барил, бэрхшээл Сурагчдын англи хэлний сонсож ойлгох чадварын төлөв байдлын судалгаа, үр дүн ЕБС-ийн ахлах ангийн сурагчдын англи хэлний сонсож ойлгох чадварын өнөөгийн байдлыг судалсан нь
420 / А 751