Сурагчдын дүрслэх үйлийн баримжааг сэдэвт зургаар хөгжүүлэх нь : ЕБС-ийн 6 ангийн жишээн дээр /
700.1
Ц969
Цэрэнбат, Б
Сурагчдын дүрслэх үйлийн баримжааг сэдэвт зургаар хөгжүүлэх нь : ЕБС-ийн 6 ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Р. Гоцбаяр .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 54 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Биеийн Тамирын Сургууль),
Номзүй (хуудас 56)
1-р бүлэг Дүрслэх үйлийн баримжааг хөгжүүлэх онол арга зүйн үндэслэл 2-р бүлэг Дүрслэх үйлийн баримжааг сэдэвт зургаар хөгжүүлэх судалгааны үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Сэдэвт зураг Дүрслэх урлаг Хүүхдийн зурж дүрслэх онцлог Үйлийн баримжаа
700.1 / Ц969
Ц969
Цэрэнбат, Б
Сурагчдын дүрслэх үйлийн баримжааг сэдэвт зургаар хөгжүүлэх нь : ЕБС-ийн 6 ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Р. Гоцбаяр .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 54 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Биеийн Тамирын Сургууль),
Номзүй (хуудас 56)
1-р бүлэг Дүрслэх үйлийн баримжааг хөгжүүлэх онол арга зүйн үндэслэл 2-р бүлэг Дүрслэх үйлийн баримжааг сэдэвт зургаар хөгжүүлэх судалгааны үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Сэдэвт зураг Дүрслэх урлаг Хүүхдийн зурж дүрслэх онцлог Үйлийн баримжаа
700.1 / Ц969