Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр /
700.1
Б-381
Баярмаа, Т
Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ц. Дэлгэрсайхан .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 69 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль),
Номзүй (хуудас 57-58)
1-р бүлэг Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн агуулга арга зүйтэй харьцуулсан судалгаа 2-р бүлэг Дөрөв тавдугаар ангийн дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөртэй харьцуулан судалсан нь
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Урлаг Бага боловсрол
700.1 / Б-381
Б-381
Баярмаа, Т
Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ц. Дэлгэрсайхан .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 69 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль),
Номзүй (хуудас 57-58)
1-р бүлэг Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн агуулга арга зүйтэй харьцуулсан судалгаа 2-р бүлэг Дөрөв тавдугаар ангийн дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөртэй харьцуулан судалсан нь
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
Монгол Кирил
Урлаг Бага боловсрол
700.1 / Б-381