Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр /

700.1
Б-381
Баярмаа, Т
          Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн үзэл баримтлалтай харьцуулсан судалгаа : ЕБС-ийн бага боловсролын 4,5-р ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор З. Баярмагнай ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ц. Дэлгэрсайхан .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2015, .- 69 хуудастай, CD 12x12 30 см.
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Багшийн Сургууль),



Номзүй (хуудас 57-58)

1-р бүлэг Дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөрийн агуулга арга зүйтэй харьцуулсан судалгаа 2-р бүлэг Дөрөв тавдугаар ангийн дүрслэх урлагийн сурах бичгийн агуулга арга зүйг сургалтын шинэчилсэн хөтөлбөртэй харьцуулан судалсан нь


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол Кирил

Урлаг Бага боловсрол

700.1 / Б-381
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077