Хүүхдийг судлах арга зүй
155.4
Э739
Эрдэнэчулуун Д.
Хүүхдийг судлах арга зүй - 0 .- Улаанбаатар.: Ган принт, 2009 .- 93х. , Схем, график 20см .
- 1
- Сэтгэцийн олон талт нарийн үзэгдлийг бодит байдал дээр туршин судалж тэдгээрийн зүй тогтлыг танин мэдэх, сэтгэл судлалын хичээлээр олж авсан онолын мэдлэгээ эмхлэн цэгцэлж гүнзгийрүүлэн бататгах семинар, багшлах ажлын суурь бэлтгэх болж өгдөг лабораторийн хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэхэд энэхүү гарын авлагын гол зорилго чиглэгдэж байгаа юм.
Номзүй х. 73
Анхаарал Шууд мэдрэн таних үйлүүд Ой тогтоолт Хийсвэрлэн таних үйлүүд Хүүхдийн оюун ухааны хөгжил
БоСС
Түр зуурын ойн багтаамж Туршигдагчид өгөх заавар Судалгааны үр дүнг боловсруулах Судалгаа явуулах журам
155.4 / Э739
Э739
Эрдэнэчулуун Д.
Хүүхдийг судлах арга зүй - 0 .- Улаанбаатар.: Ган принт, 2009 .- 93х. , Схем, график 20см .
- 1
- Сэтгэцийн олон талт нарийн үзэгдлийг бодит байдал дээр туршин судалж тэдгээрийн зүй тогтлыг танин мэдэх, сэтгэл судлалын хичээлээр олж авсан онолын мэдлэгээ эмхлэн цэгцэлж гүнзгийрүүлэн бататгах семинар, багшлах ажлын суурь бэлтгэх болж өгдөг лабораторийн хичээлийн үр өгөөжийг дээшлүүлэхэд энэхүү гарын авлагын гол зорилго чиглэгдэж байгаа юм.
Номзүй х. 73
Анхаарал Шууд мэдрэн таних үйлүүд Ой тогтоолт Хийсвэрлэн таних үйлүүд Хүүхдийн оюун ухааны хөгжил
БоСС
Түр зуурын ойн багтаамж Туршигдагчид өгөх заавар Судалгааны үр дүнг боловсруулах Судалгаа явуулах журам
155.4 / Э739