Тогтвортой хөгжлийн төлөө боловсролд зориулсан багц материал /
371
Р 641
Розалин, МкКеоун
Тогтвортой хөгжлийн төлөө боловсролд зориулсан багц материал / Доктор Розалин МкКеон, Чарлес А. Хопкинс, Режина Марианне Кристалбридже ; Англи хэлнээс орчуулсан: Ц. Самдан, Ц. Төмөрчөдөр ; Хянан тохиолдуулсан Н. Уртнасан - 2 дахь хувилбар .- [Хэвлэсэн хот тодорхойгүй]: Түмэн техно ХХК хэвлэлийн үйлдвэр, [Хэвлэсэн он тодорхойгүй], .- 185 хуудастай, Зурагтай, хүснэгттэй 30 см.
- 0
- ЮНЕСКО, (Монголын Үндэсний комисс) - Эрхэлсэн байгууллага
- Нүүр хуудасны дээд талд: ЮНЕСКО-гийн Монголын Үндэсний Комисс = Mongolian National Commission for UNESCO
Ном зүй (хуудас 165-168)
Тогтвортой хөгжил -- Тогтвортой хөгжлийн боловсрол гэж юу вэ -- Суурь боловсролыг сайжруулах -- Боловсролын чиг хандлагыг өөрчлөх нь -- Тогтвортой хөгжлийн боловсрол болон үзэл баримтлалын төлөвшилт -- Тогтвортой хөгжлийн боловсролын тулгамдсан асуудал ба саад бэрхшээлүүд -- Тогтвортой хөгжлийн боловсролыг бүлэг, хамт олны тогтвортой байдлын зорилгуудад нийцүүлэх нь -- Тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалыг таниулан ойлгуулах дасгал ажлууд -- Хамт олны тогтвортой байдлын зорилгуудыг тодорхойлох дасгал ажлууд -- Боловсролыг тогтвортой хөгжлийн чиг хандлагад нийцүүлэн өөрчлөх нь --
Монгол Кирил
Боловсрол судлал--Тогтвортой хөгжлийн боловсрол
371 / Р 641
Р 641
Розалин, МкКеоун
Тогтвортой хөгжлийн төлөө боловсролд зориулсан багц материал / Доктор Розалин МкКеон, Чарлес А. Хопкинс, Режина Марианне Кристалбридже ; Англи хэлнээс орчуулсан: Ц. Самдан, Ц. Төмөрчөдөр ; Хянан тохиолдуулсан Н. Уртнасан - 2 дахь хувилбар .- [Хэвлэсэн хот тодорхойгүй]: Түмэн техно ХХК хэвлэлийн үйлдвэр, [Хэвлэсэн он тодорхойгүй], .- 185 хуудастай, Зурагтай, хүснэгттэй 30 см.
- 0
- ЮНЕСКО, (Монголын Үндэсний комисс) - Эрхэлсэн байгууллага
- Нүүр хуудасны дээд талд: ЮНЕСКО-гийн Монголын Үндэсний Комисс = Mongolian National Commission for UNESCO
Ном зүй (хуудас 165-168)
Тогтвортой хөгжил -- Тогтвортой хөгжлийн боловсрол гэж юу вэ -- Суурь боловсролыг сайжруулах -- Боловсролын чиг хандлагыг өөрчлөх нь -- Тогтвортой хөгжлийн боловсрол болон үзэл баримтлалын төлөвшилт -- Тогтвортой хөгжлийн боловсролын тулгамдсан асуудал ба саад бэрхшээлүүд -- Тогтвортой хөгжлийн боловсролыг бүлэг, хамт олны тогтвортой байдлын зорилгуудад нийцүүлэх нь -- Тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалыг таниулан ойлгуулах дасгал ажлууд -- Хамт олны тогтвортой байдлын зорилгуудыг тодорхойлох дасгал ажлууд -- Боловсролыг тогтвортой хөгжлийн чиг хандлагад нийцүүлэн өөрчлөх нь --
Монгол Кирил
Боловсрол судлал--Тогтвортой хөгжлийн боловсрол
371 / Р 641