Бага ангийн багш нарт: Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр хэрэгжүүлэх зөвлөмж (Record no. 103215)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 05646nam a22002657a 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field MN-UlMNUE
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20210929123717.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 210929b 2020mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-9919-23-841-4
Terms of availability 5000
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Form of issue Бэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 ## - CATALOGING SOURCE
Transcribing agency БС
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title Mongolian
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Edition number 21
Classification number 372
Item number О-20
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Одсүрэн П.
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Бага ангийн багш нарт: Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр хэрэгжүүлэх зөвлөмж
Statement of responsibility, etc.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Улаанбаатар
Name of publisher, distributor, etc. Гоо Дизайн ХХК.
Date of publication, distribution, etc. 2020
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 232х.
Dimensions 24.5см.
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Formatted contents note Нийгмийн хөгжлийн өөрчлөлт, мэдээлэл технологийн үсрэнгүй хөгжил, даяаршлын эрчимтэй нөлөөлөл нь монгол хэлний хөтөлбөрийг шинэчлэн боловсруулахыг шаардаж буй бөгөөд монгол хэлний сургалтыг өрнийн уламжлалт хэл шинжлэлийн онолд тулгуурласан хэл зүйжсэн хандлагаас чадамжид суурилсан хэрэглээ буюу олон улсын хэлний боловсролын хөгжлийн чиг хандлагад нийцүүлж 2014 онд шинэчлэн, 2019 онд сайжруулсан билээ. Уламжлалт хэл шинжлэлд хэл зүйг хэл зүйн мэдлэгийг чухалчилж, тодруулбал авиа зүй, үг зүй, өгүүлбэр зүй нь тухай ухагдахууныг мэдлэг болгон эзэмшүүлэх замаар хэлийг хэрэглээнд нь авч үздэггүй байсан бол энэ удаагийн хөтөлбөрийн шинэчлэлээр мэдлэгээ хэрхэн хэрэглэх арга, аргачлалыг дэвшүүлэн тавьснаараа онцлог юм. “Өнөөдрийг хүртэл бидэнд агуулгад суурилсан... тодорхой мэдлэг эзэмшүүлээд төгсгөдөг... төгсөөд ажлын байрандаа туршлага хуримтлуулж суралцдаг... систем тогтолцоо үйлчилж байна. Харин өнөөдөр нийгмээс шаардагдах мэдлэг, чадвар, хандлага еөрчлөгдсөн... “Мэдлэг”-ийг технологиор дамжуулан авах боломжтой болсон... "Өөрт байгаа мэдлэгээ хэрхэн ашиглах” нь нийгэмд хэрэгтэй чадвар болсон... гэсэн шалтгаанаар хүүхдийн онцлогийг харгалзан чадварыг хөгжүүлэх нь чухал оолоод байна. Мэдлэгийг технологи үйлдвэрлэдэг цаг үе ирсэн байна. Тэгэхээр "Мэдэж байна уу?” гэдгийг бус “Мэдлэгээ ашиглаж чадаж байна уу?” гэдгийг нийгэм шаардаж байна.”1 гэж тэмдэглэжээ. Тиймээс бага боловсролын шинэчлэгдэн (2014) сайжруулагдсан (2019) монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийг ойлгох, мөн чанарыг ухаарна гэдэг бол багш бүр “Би юуг заах вэ?” гэхээсээ илүү “Юунд хэрхэн чадваржуулах вэ?” гэдэгт анхаарлаа хандуулахыг хэлж байна. Олон орны хетөлбөрүүд, сурах бичгийн боловсруулалтыг ажиглахад төрөлх хэлний хичээл нь бүтэц хэл шинжлэлийг хоёрдугаарт, хэрэглээний хэл шинжлэлийг нэгдүгээрт тавьж, сурагчдын эзэмшсэн чадвар нь өөрөө өөрийгөө нийгэмд болон гэр бүлийн орчинд зөв авч явахад нь хамгийн ойрын хэрэгцээ болж чадаж байгаагаар илэрч байна. Тухайлбал: харилцагчийнхаа санаа зорилгод нийцүүлэн ярилцах, маргаантай асуудлыг эерэгээр шийдэж сурах, өөрийн санаа бодлоо бичгээр утга зөв илэрхийлэх гэх мэт амьдралд хамгийн чухал хэрэгцээтэй чадваруудыг хөтөлбөрийнхөө зорилт болгон дэвшүүлсэн байдаг байна. Бага ангийн монгол хэлний хөтөлбөрийн зорилго ч энэ чиглэлийг үзэл баримтлалдаа тусгаж байгаа билээ.<br/>Агуулгыг судлах явцад хүүхдийн унших арга барил, бичиж найруулах арга барил эзэмшихийг гол зорилгоо болгосон тул хичээлийг чиглүүлж байгаа багш нар мэдлэг мэдээллийг ойлголтын хэмжээнд тулган заах биш хөтөлбөрийн чадварын хүрээнд буюу тодорхой үйл ажиллагаа хийнгээ зөв бичгийн дүрмээс...<br/>
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term Унших
Uncontrolled term Сонсох
Uncontrolled term Бичих
Uncontrolled term Хичээл
Uncontrolled term Бүтээлч сэтгэлгээ
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Ном, сурах бичиг
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Price effective from Koha item type Public note
    Dewey Decimal Classification     МУБИС Архангай (БС) номын сан МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 2021-11-28 15000.00 15 372 О-20 ABM21982 2024-11-13 2024-11-12 2021-11-28 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-09-29 5000.00   372 О-20 BAMS489 2024-10-15   2021-09-29 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-09-29 5000.00   372 О-20 BAMS490 2024-10-15   2021-09-29 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-09-29 5000.00   372 О-20 BAMS491 2024-10-15   2021-09-29 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-09-29 5000.00   372 О-20 BAMS493 2024-10-15   2021-09-29 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС БС номын сан МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 2021-09-29 5000.00 1 372 О-20 BAMS496 2024-10-15 2023-04-05 2021-09-29 Ном, сурах бичиг  
    Dewey Decimal Classification     МУБИС Төв номын сан МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 2021-09-29 5000.00 3 372 О-20 BAMS487 2025-04-03 2025-04-03 2021-09-29 Ном, сурах бичиг Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4
    Dewey Decimal Classification     МУБИС Төв номын сан МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 2021-09-29 5000.00 3 372 О-20 BAMS488 2024-10-15 2023-03-29 2021-09-29 Ном, сурах бичиг Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4
    Dewey Decimal Classification     МУБИС Төв номын сан МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 2021-09-29 5000.00 2 372 О-20 BAMS492 2024-10-15 2022-04-26 2021-09-29 Ном, сурах бичиг Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4
    Dewey Decimal Classification     МУБИС Төв номын сан МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 2021-09-29 5000.00 2 372 О-20 BAMS494 2025-03-28 2025-03-27 2021-09-29 Ном, сурах бичиг Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4
    Dewey Decimal Classification     МУБИС Төв номын сан МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 2021-09-29 5000.00 6 372 О-20 BAMS495 2025-05-30 2025-05-30 2021-09-29 Ном, сурах бичиг Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077