Бага ангийн багш нарт: Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр хэрэгжүүлэх зөвлөмж (Record no. 103215)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 05646nam a22002657a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20210929123717.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 210929b 2020mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
International Standard Book Number | 978-9919-23-841-4 |
Terms of availability | 5000 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION | |
Form of issue | Бэлэг дурсгалын журмаар авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Transcribing agency | БС |
041 ## - LANGUAGE CODE | |
Language code of text/sound track or separate title | Mongolian |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
Edition number | 21 |
Classification number | 372 |
Item number | О-20 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Одсүрэн П. |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | Бага ангийн багш нарт: Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр хэрэгжүүлэх зөвлөмж |
Statement of responsibility, etc. | |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. | |
Place of publication, distribution, etc. | Улаанбаатар |
Name of publisher, distributor, etc. | Гоо Дизайн ХХК. |
Date of publication, distribution, etc. | 2020 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 232х. |
Dimensions | 24.5см. |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE | |
Formatted contents note | Нийгмийн хөгжлийн өөрчлөлт, мэдээлэл технологийн үсрэнгүй хөгжил, даяаршлын эрчимтэй нөлөөлөл нь монгол хэлний хөтөлбөрийг шинэчлэн боловсруулахыг шаардаж буй бөгөөд монгол хэлний сургалтыг өрнийн уламжлалт хэл шинжлэлийн онолд тулгуурласан хэл зүйжсэн хандлагаас чадамжид суурилсан хэрэглээ буюу олон улсын хэлний боловсролын хөгжлийн чиг хандлагад нийцүүлж 2014 онд шинэчлэн, 2019 онд сайжруулсан билээ. Уламжлалт хэл шинжлэлд хэл зүйг хэл зүйн мэдлэгийг чухалчилж, тодруулбал авиа зүй, үг зүй, өгүүлбэр зүй нь тухай ухагдахууныг мэдлэг болгон эзэмшүүлэх замаар хэлийг хэрэглээнд нь авч үздэггүй байсан бол энэ удаагийн хөтөлбөрийн шинэчлэлээр мэдлэгээ хэрхэн хэрэглэх арга, аргачлалыг дэвшүүлэн тавьснаараа онцлог юм. “Өнөөдрийг хүртэл бидэнд агуулгад суурилсан... тодорхой мэдлэг эзэмшүүлээд төгсгөдөг... төгсөөд ажлын байрандаа туршлага хуримтлуулж суралцдаг... систем тогтолцоо үйлчилж байна. Харин өнөөдөр нийгмээс шаардагдах мэдлэг, чадвар, хандлага еөрчлөгдсөн... “Мэдлэг”-ийг технологиор дамжуулан авах боломжтой болсон... "Өөрт байгаа мэдлэгээ хэрхэн ашиглах” нь нийгэмд хэрэгтэй чадвар болсон... гэсэн шалтгаанаар хүүхдийн онцлогийг харгалзан чадварыг хөгжүүлэх нь чухал оолоод байна. Мэдлэгийг технологи үйлдвэрлэдэг цаг үе ирсэн байна. Тэгэхээр "Мэдэж байна уу?” гэдгийг бус “Мэдлэгээ ашиглаж чадаж байна уу?” гэдгийг нийгэм шаардаж байна.”1 гэж тэмдэглэжээ. Тиймээс бага боловсролын шинэчлэгдэн (2014) сайжруулагдсан (2019) монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийг ойлгох, мөн чанарыг ухаарна гэдэг бол багш бүр “Би юуг заах вэ?” гэхээсээ илүү “Юунд хэрхэн чадваржуулах вэ?” гэдэгт анхаарлаа хандуулахыг хэлж байна. Олон орны хетөлбөрүүд, сурах бичгийн боловсруулалтыг ажиглахад төрөлх хэлний хичээл нь бүтэц хэл шинжлэлийг хоёрдугаарт, хэрэглээний хэл шинжлэлийг нэгдүгээрт тавьж, сурагчдын эзэмшсэн чадвар нь өөрөө өөрийгөө нийгэмд болон гэр бүлийн орчинд зөв авч явахад нь хамгийн ойрын хэрэгцээ болж чадаж байгаагаар илэрч байна. Тухайлбал: харилцагчийнхаа санаа зорилгод нийцүүлэн ярилцах, маргаантай асуудлыг эерэгээр шийдэж сурах, өөрийн санаа бодлоо бичгээр утга зөв илэрхийлэх гэх мэт амьдралд хамгийн чухал хэрэгцээтэй чадваруудыг хөтөлбөрийнхөө зорилт болгон дэвшүүлсэн байдаг байна. Бага ангийн монгол хэлний хөтөлбөрийн зорилго ч энэ чиглэлийг үзэл баримтлалдаа тусгаж байгаа билээ.<br/>Агуулгыг судлах явцад хүүхдийн унших арга барил, бичиж найруулах арга барил эзэмшихийг гол зорилгоо болгосон тул хичээлийг чиглүүлж байгаа багш нар мэдлэг мэдээллийг ойлголтын хэмжээнд тулган заах биш хөтөлбөрийн чадварын хүрээнд буюу тодорхой үйл ажиллагаа хийнгээ зөв бичгийн дүрмээс...<br/> |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | Унших |
Uncontrolled term | Сонсох |
Uncontrolled term | Бичих |
Uncontrolled term | Хичээл |
Uncontrolled term | Бүтээлч сэтгэлгээ |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type | Ном, сурах бичиг |
Withdrawn status | Lost status | Source of classification or shelving scheme | Damaged status | Not for loan | Home library | Current library | Shelving location | Date acquired | Cost, normal purchase price | Total Checkouts | Full call number | Barcode | Date last seen | Date last checked out | Price effective from | Koha item type | Public note |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dewey Decimal Classification | МУБИС Архангай (БС) номын сан | МУБИС Архангай (БС) номын сан | Үнд. фонд /Архангай | 2021-11-28 | 15000.00 | 15 | 372 О-20 | ABM21982 | 2024-11-13 | 2024-11-12 | 2021-11-28 | Ном, сурах бичиг | |||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС БС номын сан | МУБИС БС номын сан | Үнд. /БС | 2021-09-29 | 5000.00 | 372 О-20 | BAMS489 | 2024-10-15 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | |||||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС БС номын сан | МУБИС БС номын сан | Үнд. /БС | 2021-09-29 | 5000.00 | 372 О-20 | BAMS490 | 2024-10-15 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | |||||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС БС номын сан | МУБИС БС номын сан | Үнд. /БС | 2021-09-29 | 5000.00 | 372 О-20 | BAMS491 | 2024-10-15 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | |||||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС БС номын сан | МУБИС БС номын сан | Үнд. /БС | 2021-09-29 | 5000.00 | 372 О-20 | BAMS493 | 2024-10-15 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | |||||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС БС номын сан | МУБИС БС номын сан | Үнд. /БС | 2021-09-29 | 5000.00 | 1 | 372 О-20 | BAMS496 | 2024-10-15 | 2023-04-05 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | |||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС Төв номын сан | МУБИС Төв номын сан | Суд.танхим 4 | 2021-09-29 | 5000.00 | 3 | 372 О-20 | BAMS487 | 2025-04-03 | 2025-04-03 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | ||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС Төв номын сан | МУБИС Төв номын сан | Суд.танхим 4 | 2021-09-29 | 5000.00 | 3 | 372 О-20 | BAMS488 | 2024-10-15 | 2023-03-29 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | ||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС Төв номын сан | МУБИС Төв номын сан | Суд.танхим 4 | 2021-09-29 | 5000.00 | 2 | 372 О-20 | BAMS492 | 2024-10-15 | 2022-04-26 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | ||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС Төв номын сан | МУБИС Төв номын сан | Суд.танхим 4 | 2021-09-29 | 5000.00 | 2 | 372 О-20 | BAMS494 | 2025-03-28 | 2025-03-27 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | ||||
Dewey Decimal Classification | МУБИС Төв номын сан | МУБИС Төв номын сан | Суд.танхим 4 | 2021-09-29 | 5000.00 | 6 | 372 О-20 | BAMS495 | 2025-05-30 | 2025-05-30 | 2021-09-29 | Ном, сурах бичиг | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 |