Өвөр Монголын дунд сургуулийн монгол хэл бичгийн багшийн хэл ярианы онцлогийг шинжлэх нь : Монгол хэл, уран зохиолын боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Оргил = Orgil ; Удирдагч багш: доктор (Ph.D), ахлах багш П. Эрдэнэтуяа ; Шүүмжлэгч багш: доктор (Sc.D), профессор Ц. Оюун

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Original language: Mongolian Publisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2022Description: 63 хуудастай: Хүснэгттэй; 30см+ CD (12x12)Content type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Subject(s): DDC classification:
  • 21 371.1.102 О-417 2022
Online resources:
Contents:
Тэргүүн бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэлний өнөөгийн байдлыг тодруулах нь -- Дэд бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэл ярианы чадварыг сайжруулах арга зам
Dissertation note: Монгол хэл, уран зохиолын боловсрол Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Нийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2022 Summary: Судалгааны ажлын нэгдүгээр бүлэгт, багшийн хэл ярианы тухай онолын мэдлэг, мөн багшийн хэлний учир холбогдол, багшийн хэлний төрөл зүйл, багшийн хэлний шаардлагын тухай танилцуулсан бол хоёрдугаар бүлэг нь багшийн хэл яриаг судалсан арга зүйн хэсгээс бүрдсэн байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.1.102 О-417 2022 (Browse shelf(Opens below)) Гэрээр олгохгүй Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM3125
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.04 М816 Холимог бүлгийн сургалтын арга зүй, түүнд хийсэн судалгаа 371.07 М819 Бага ангийн сурах бичиг дэх шинжлэх ухааны нэр томъёо түүний агуулгын судалгаа Магистрын бүтээл 371.072 А597 Төрийн болон төрийн бус өмчийн ерөнхий боловсролын сургуулиудын хүний нөөцийн бодлогын харьцуулсан судалгаа: Улаанбаатар хотын Шинэ Монгол сургууль, Күнз дунд сургууль, 75-р сургууль, Эрдмийн өргөө цогцолбор сургуулийн жишээн дээр : Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.1.102 О-417 2022 Өвөр Монголын дунд сургуулийн монгол хэл бичгийн багшийн хэл ярианы онцлогийг шинжлэх нь : Монгол хэл, уран зохиолын боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.100 19 B11 Багшийн харилцаа, харилцааны хэв шинжийг судалсан нь: Өвөрмонгол цэцэрлэгийн багш нарын жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.100 7 A52 Бага ангийн багш мэргэжлээр суралцагчдад ардын дуу зааж сурган, тэдний үнэлэмжийг дээшлүүлэх арга зам: БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны Тунляо ажил мэргэжлийн дээд сургуулийн ду хөгжмийн сургалтын жишээн дээр : Дуу хөгжмийн боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.100 7 Э66 Ерөнхий боловсролын сургуульд хүүхэд нэг бүрийг хөгжүүлж байгаа өнөөгийн байдал

Монгол хэл, уран зохиолын боловсрол Магистрын зэрэг горилсон бүтээл Нийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2022

Ном зүйтэй (хуудас 57-58)

Тэргүүн бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэлний өнөөгийн байдлыг тодруулах нь -- Дэд бүлэг: Дунд сургуулийн монгол хэлний багшийн хэл ярианы чадварыг сайжруулах арга зам

Судалгааны ажлын нэгдүгээр бүлэгт, багшийн хэл ярианы тухай онолын мэдлэг, мөн багшийн хэлний учир холбогдол, багшийн хэлний төрөл зүйл, багшийн хэлний шаардлагын тухай танилцуулсан бол хоёрдугаар бүлэг нь багшийн хэл яриаг судалсан арга зүйн хэсгээс бүрдсэн байна.

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077