Бага боловсролын математикийн хичээлийн хөтөлбөрийн агуулга эзэмшилтийг судалсан үр дүн: Оюун ухааны бэрхшээлтэй тусгай сургуулийн хүүхдийн жишээн дээр : Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Г. Болормаа ; Удирдагч: Г. Батцэнгэл ; Шүүмжлэгч: Р. Намжилдагва

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар : [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2023Description: 97 хуудастай Зурагтай, 12x12 CD-тэй 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
DDC classification:
  • 21 372.2 Б559 2023
Online resources:
Contents:
Оюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжил, математик ухагдахуун эзэмшилтийн талаарх онол, арга зүйн үндэс -- Оюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн математикийн ухагдахуун эзэмших онцлог, хөтөлбөрийн эзэмшилтийн байдлыг судалсман үр дүнгээс
Dissertation note: Магистрын зэрэг хамгаалсан бүтээл Магистр Боловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2023
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 372.2 Б559 2023 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM3590
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
372.2 B11 2023 5 настай хүүхдийн нийгмийн дүрэм журам, хэм хэмжээг эзэмшсэн байдлын судалгаа: Сэдэвт тоглоомын жишээн дээр : Сургуулийн өмнөх боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 372.2 Q11 2024 Бага боловсролын дуу хөгжмийн хичээл дэх хөгжмийн зэмсгийн нөлөө: Монгол улсын болон БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны бага сургуулийн V ангийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 372.2 А22 2023 Сургуулийн өмнөх боловсрол дахь тэгш хамруулах практикийн хэрэгжилтийг судлах нь : Боловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 372.2 Б559 2023 Бага боловсролын математикийн хичээлийн хөтөлбөрийн агуулга эзэмшилтийг судалсан үр дүн: Оюун ухааны бэрхшээлтэй тусгай сургуулийн хүүхдийн жишээн дээр : Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 372.2 Г 237 Цэцэрлэгийн багшийн хошуучлалын судалгаа түүнийг сайжруулах зарим боломж Магистрын бүтээл 372.2 Д393 Хүүхдийг бичиг үсэг тоо тоололд сургах агуулга арга зүйн нэгэн хувилбар Докторын бүтээл 372.2 М816 Бага ангийн суралцагчдын сурах үйлийн хоцрогдлыг нэмэлт хөтөлбөрөөр дэмжих боломжийг судалсан нь : 3 дугаар ангийн математикийн хичээлийн жишээн дээр /

Магистрын зэрэг хамгаалсан бүтээл Магистр Боловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) 2023

Ном зүйтэй (хуудас75)

Оюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжил, математик ухагдахуун эзэмшилтийн талаарх онол, арга зүйн үндэс --
Оюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн математикийн ухагдахуун эзэмших онцлог, хөтөлбөрийн эзэмшилтийн байдлыг судалсман үр дүнгээс

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077