Багш боловсролын хөтөлбөрөөр суралцагчдын суралцах ачааллын судалгаа: МУБИС-ийн багш боловсролын хөтөлбөрөөр суралцагчдын жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Д. Алтанзул ; Удирдагч: Д. Мөнхжаргал, Х. Тамир

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Publisher: Улаанбаатар : [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2024Description: 136 хуудастай : зурагтай, хүснэгттэй, графиктай, 12x12 CD-тэй ; 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
DDC classification:
  • 21 375 А486 2024
Online resources:
Contents:
Дээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн хөгжлийн хандлага -- Суралцагчдын суралцах ачааллын нөхцөл байдлын шинжилгээ
Dissertation note: Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Докторын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 375 А486 2024 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM412
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
375 X60 2025 Бүжиг дэглээч сургалтын хөтөлбөр боловсруулж, мэргэжлийн хичээлээр туршилт явуулсан үр дүн: БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ны өвөр монголын урлагийн дээд сургуулийн сургалтын жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 375 Z 80 Морин хуурын сургалтын арга зүйд хийсэн зарим судалгаа Магистрын бүтээл 375 А 48 Хүүхдийг хөгжүүлэх "Авьяас" хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх туршилтын үр дүн 375 А486 2024 Багш боловсролын хөтөлбөрөөр суралцагчдын суралцах ачааллын судалгаа: МУБИС-ийн багш боловсролын хөтөлбөрөөр суралцагчдын жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 375 А751 2022 Чадамжид суурилсан сургалтын хөтөлбөрийг үнэлэх аргачлалыг туршсан үр дүн: "Эм найруулагч" бэлтгэх хөтөлбөрийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 375 Б331 Хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэлд хийсэн судалгаа: 375 Б38 2024 Кембрижийн олон улсын хөтөлбөр хэрэгжүүлсэн судалгааны үр дүн: ХаСү интеграцчлал хөтөлбөрийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /

Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2024

Ном зүйтэй (хуудас123-127)

Дээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн хөгжлийн хандлага -- Суралцагчдын суралцах ачааллын нөхцөл байдлын шинжилгээ

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ

Монгол (Кирилл)

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077