Математикийн хичээлийг түвшин дамнасан интерацаар төлөвлөн хэрэгжүүлэх арга зүйн нэгэн хувилбар: Геометр айн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Судлаач: Гонгорсүрэнгийн Жаргалтуяа ; Удирдагч: Д. Цэдэвсүрэн ; Шүүмжлэгч: Ц. Лувсандорж, Д. Түмэнбаяр
Material type:
- text
- computer
- volume
- computer disc
- online resource
- 21 510 Ж31 2025
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Докторын бүтээл | МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 | 510 Ж31 2025 (Browse shelf(Opens below)) | Available | TDM491 |
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
Диссертаци Доктор (Ph.D) Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2025
Ном зүйтэй (хуудас 159-180)
Математикийн хичээлийн агуулгын түвшин дамнасан интеграцчиллын онол, арга зүйн үндэс -- Геометрийн сэтгэлгээний түвшинг түвшин дамнасан интеграцаар төлөвлөх арга зүй -- Геоинтеграц арга зүйн туршилт, үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
Монгол (Кирилл)
There are no comments on this title.