Бага ангид монгол хэл заах арга зүй Ред Цэрэндагва, Пунцаг Д.
Material type:
- 21 494.23'071 Б121
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 494.23'071 Б121 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 7200-2-3 |
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Үнд. фонд /Төв Close shelf browser (Hides shelf browser)
494.23'071 М 692 Монгол хэл бичгийн хичээлээр сурагчдын мэдлэг шалгах материал | 494.23'071 Б121 Бага сургуульд хэл бичиг заах арга зүйн зарим асуудал | 494.23'071 Б121 Бага сургуульд хэл бичиг заах арга зүйн зарим асуудал | 494.23'071 Б121 Бага ангид монгол хэл заах арга зүй | 494.23'071 Б168 Монгол хэл заах аргын зөвлөмж 8-р анги | 494.23'071 Б168 Монгол хэл заах аргын зөвлөмж 8-р анги | 494.23'071 Б168 Монгол хэл заах арга |
Эмхэтгэгчид гарын авлагадаа хичээл бүрд иж бүрэн хандаж, сургалтыг амьдралтай холбох талаарх үзэл санаа, туршилтад тулгуурлан бага ангийн монгол хэл бичиг заах аргын асуудлыг тодорхойлжээ
I. Монгол хэл бичиг заах арга зүй Д.Цэрэндагва. Монгол хэл сургалтын зорилго Хэл бичиг заах арга шинжлэх ухаан болох нь Д.Дашхүү, Д.Цэрэндагва. Монгол хэл заах аргын сэтгэл зүйн ба сургалтын онолын үндэс Х.Өлзийханд, Д.Цэрэндагва. Монгол хэл заах аргын түүхчилсэн тойм Д.Цэрэндагва. Бичигт сургах Монгол хэлний авиаг ангилах талаар багш нар мэдсэн байх зарим асуудал Авиа үсэгтэй танилцуулах арга зүй Цагаан толгойн бүлэг С.Шарав, Б.Сэмжид. Бичүүлж сургах Хэл зүй, зөв бичих дүрэм заах Үгийн бүтцийг анхаарах нь Өгүүлбэр зүйн анхны мэдэгдэхүүн Ц.Дэжээхүү. Баг ангид монгол хэлний хичээлээр явуулах бичгийн ажлын хэлбэр II. Тайлбарлан унших хичээлийн заах арга зүй
Я.Гончиг. Тайлбарлан унших хичээлийн зорилт, агуулга Уншлагын чадвар дадлыг хөгжүүлэх нь Шинжлэх ухааны нийтлэл, өгүүлэл уншуулах онцлог Ц.Дэжээхүү. Уран зохиол уншуулах онцлог Х.Өлзийханд. Унших-үг хөгжлийн хичээл дээр үгийн утгыг тайлбарлах, толь хөтлүүлэх Д.Пунцаг. Унших-үг хөгжлийн хичээл дээр сэдвийг задлан шинжлэх нь Унших-үг хөгжлийн нэгтгэн дүгнэх хичээл Я.Гончиг. Хичээлээс гадуурх уншлага. Д.Дашхүү. Уншлагын хичээлээр явуулах сургачдын бие даасан ажил Уншлагын хичээлд багш бэлтгэх Тайлбарлан унших хичээлд үзүүлэн таниулах техник хэрэгсэл ашиглах Унших-үг хөгжлийн хичээлээр сурагчдын чадвар дадлыг үнэлэх Д.Пунцаг. Унших-үг хөгжлийн хичээлээр явуулах экскурс III. Сурагчдын хэл яриа хөгжүүлэх зарим арга барил
Д.Пунцаг. Хэл яриа хөгжүүлэх арга зүйн үндэс Сурагчдын хэл ярианы онцлог, түүнийг хөгжүүлэх Сургачдын аман яриаг хөгжүүлэх Д.Пунцаг. Сурагчдын бичгийн хэл яриа хөгжүүлэх
There are no comments on this title.