Дунд сургуульд монгол хэл бичиг заах аргын үндсүүд

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Series: ; 0Publication details: 1972 УлаанбаатарEdition: 0Description: 187х. 21смContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
Subject(s): DDC classification:
  • 21 494.23'071 Ш292
Contents:
I. Хэлбичиг заах арга зүйн ерөнхий асуудал Хэл заах арга зүй бол шинжлэх ухаан мөн Хэл бичиг заах арга зүйг судлахын учир Хэл бичиг заах арга зүй бусад шинжлэх уахаантай холбогдох нь Тэргүүн туршлага бол хэл заах аргыг баяжуулах эх булаг мөн Хэл бичиг заах арга зүйн бүтээлч чанар Хэл бичиг заах арга зүйн судалгааны аргууд Сургалтын ерөнхий зарчмуудыг хэл бичиг заах аргад тулгуурлан хэрэглэх Хэл бичгийн хичээлээр олгох мэдлэг чадвар дадлага, тэдгээрийн харьцаа II. Хэлбичгийн хиээлээр сургалтыг явуулах арга Аргын тухай ерөнхий ойлголт Сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагаа ба танин мэдэх сэтгэлгээний аргууд Хэл бичиг заах сургалтын аргууд Багшаас ярих арга Харилцан ярилцах арга Хэлний үзэгдэлд задлан шинжлэл хийж сургах арга Дасгалын арга Үзүүлэн таниулах Сруха бичиг ашиглаж сургах арга Багшийн асуулт III. Хэлбичгийн хичээлээр сургалтын ажлыг зохион байгуулах хэлбэрүүд Хэл бичгийн хичээлийн бүтэц Шинэ мэдлэг олгох хичээл Бататгах хичээл Шалгах хичээл Хэл бичгийн хичээлээр сурагчдын мэдлэгийг үнэлэх ба дүгнэх тухай Хэл бичгийн хичээлийн гэрийн ажил Сурлагын хоцрогдол гарахаас урьдчилан сэргийлэх ба гарсан хоцрогдлыг арилгах арга Хэл бичгийн хичээлийн давтлага Хэл бичгийн хичээлээр хичээлийн гадуур явуулах ажил IV. Хэл бичгийн хичээлийг төлөвлөх Жилийн төлөвлөгөө Сэдэвчилсэн төлөвлөгөө Хичээл бүрийн төлөвлөгөө Хэл бичгийн хичээлд сэдвийг сонгох шаардлага
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв 494.23'071 Ш292 (Browse shelf(Opens below)) Available 270-2-1
Total holds: 0

Зохиогчид номдоо монгол хэл бичгийн хичээл заахдаа зйлшгүй баримталж биелүүлбэл зохих үндсэн асуудлуудыг тодорхойлжээ

I. Хэлбичиг заах арга зүйн ерөнхий асуудал
Хэл заах арга зүй бол шинжлэх ухаан мөн Хэл бичиг заах арга зүйг судлахын учир Хэл бичиг заах арга зүй бусад шинжлэх уахаантай холбогдох нь Тэргүүн туршлага бол хэл заах аргыг баяжуулах эх булаг мөн Хэл бичиг заах арга зүйн бүтээлч чанар Хэл бичиг заах арга зүйн судалгааны аргууд Сургалтын ерөнхий зарчмуудыг хэл бичиг заах аргад тулгуурлан хэрэглэх Хэл бичгийн хичээлээр олгох мэдлэг чадвар дадлага, тэдгээрийн харьцаа II. Хэлбичгийн хиээлээр сургалтыг явуулах арга
Аргын тухай ерөнхий ойлголт Сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагаа ба танин мэдэх сэтгэлгээний аргууд Хэл бичиг заах сургалтын аргууд Багшаас ярих арга Харилцан ярилцах арга Хэлний үзэгдэлд задлан шинжлэл хийж сургах арга Дасгалын арга Үзүүлэн таниулах Сруха бичиг ашиглаж сургах арга Багшийн асуулт III. Хэлбичгийн хичээлээр сургалтын ажлыг зохион байгуулах хэлбэрүүд
Хэл бичгийн хичээлийн бүтэц Шинэ мэдлэг олгох хичээл Бататгах хичээл Шалгах хичээл Хэл бичгийн хичээлээр сурагчдын мэдлэгийг үнэлэх ба дүгнэх тухай Хэл бичгийн хичээлийн гэрийн ажил Сурлагын хоцрогдол гарахаас урьдчилан сэргийлэх ба гарсан хоцрогдлыг арилгах арга Хэл бичгийн хичээлийн давтлага Хэл бичгийн хичээлээр хичээлийн гадуур явуулах ажил IV. Хэл бичгийн хичээлийг төлөвлөх
Жилийн төлөвлөгөө Сэдэвчилсэн төлөвлөгөө Хичээл бүрийн төлөвлөгөө Хэл бичгийн хичээлд сэдвийг сонгох шаардлага

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077