371.27
Ц969 2022
Цэрэнханд, М.
          Нийгмийн ухааны хичээлээр суралцагчдыг үнэлэх үнэлгээг боловсронгуй болгох арга зүйн асуудал : Магистрын зэрэг горилсон бүтээл / М. Цэрэнханд ; Удирдсан багш: доктор М. Саранцэцэг ; Шүүмжлэгч багш: доктор, профессор Р. Дарьхүү .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 46 хуудастай:, Зурагтай, хүснэгттэй, графиктай; 30см+ CD (12x12). -ISBN
- Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль , (Нийгмийн Ухааны Сургууль (Нийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)) - Эрхэлсэн байгууллага



Ном зүйтэй (хуудас 42-43)

Нэгдүгээр бүлэг. Сурагчийн мэдлэг, чадвар, төлөвшлийг үнэлэх нь -- Хоёрдугаар бүлэг. Сурагчийн мэдлэг, чадвар, төлөвшлийг үнэлж буй байдал

Судалгааны бүтээлдээ нийгмийн ухааны хичээлээр сурагчдын мэдлэг, чадвар, хандлагыг үнэлж байгаа орчин үеийн үнэлгээнд анализ хийж, тулгамдсан асуудлыг тодруулан, үнэлгээг боловсронгуй болгох арга зүйг тодорхойлохыг зорьсон байна.


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.


Монгол (Кирилл)


Боловсрол--Үнэлгээ

371.27 / Ц969 2022