371.1
Б146
Багш хүн байнгын суралцагч
(Хян. Ора Кво (дэд проф.))
Бэрхшээл, боломжуудын талаар бүтээлч бодол
- 0
.- Улаанбаатар.: Боловсрол, шинжлэх ухааны яамны хэвлэл, 2014
.- 290х., 25см.
-ISBN 978-962-8093-55-7 .: 73380
- 0
- "Багшийн мэргэжил" болон "мэргэжлийн стандартууд" гэсэн сэдвүүд, тэдгээрийг бодлого боловсруулах болон практикт тусгах санааг хэд хэдэн бүлэгт мэдээллийн замаар багтаасан. Багшийн сурах үйл ажиллагааны мөн чанар, түүнтэй холбоотой асуудлын талаар тухайлсан ерөнхий ойлголт бий болгоход тохирох туршилт дээр үндэслэсэн болон зарчмын дүн шинжилгээгээр дамжуулан ерөнхий ойлголттой болох, мөн сурах үйл ажиллагаанд тохирсон бүтэц, орчны загвар гаргах талаар өгүүлсэн.
Номзүй х. 1, 33, 49, 67, 84, 106, 121, 142, 161, 179, 199, 224, 242, 258, 278
Багшийн суралцахуй болон судалгаа: Эрэл хайгуул хийх байр суурь Түүх өгүүлэх нь: Киррикилумын шинэчлэлийн хүрээнд багшийн онцлог шинжийг ойлгох хэрэгцээ Солонгос хүүхдүүдийн хоёрдогч хэлний харилцах журналыг ойлгох нь: Багшлах, суралцахуй хоёрыг нэгтгэхийн тулд дагалдан сургалтыг бүтээлчээр явуулах загварыг дэмжих хандлага Мэдлэгийн уугуул хэлбэрийн тухай заах нь: Шинэ Зеландын дүрслэх урлагийн боловсрол олгодог уугуул биш багш нарын үзэл бодол Эрэл хайгуулаар дамжуулах: Үлгэр дуурайл авах хичээлийн видеог багш бэлтгэх боловсролд ашиглах нь Ачаалын дор ажиллаж суралцах: Багшийн туршлага болон өсөлт хөгжил дэх рефлектив чанар Оюутнаар үнэлүүлэхээс хамтдаа үнэлэх рүү: Киррикилум боловсруулахад хамтдаа суралцах арга хэрэгсэл хайх Орчуулгын төөрөгдөл: Амьдрал дээрх зөрчилтэй яриа хэлэлцүүлэгт оролцох явцдаа мэнторууд суралцах Багшийн мэргэжлийн тасралтгүй хөгжилд тэнхимийн эрхлэгч нарын гүйцэтгэх үүрэг Дээд боловсролын тогтолцоонд чадварлаг мэргэжилтэн бэлтгэхэд мэнторинг хийхийг гол стратеги болгон ашиглах Шинэчлэлтийн сургамжууд: Багшлахуйн түүх нь амьд практик Мэргэжлийн стандарт: Виктория мужийн сургуульд багш өөрөө суралцагч болсон нь Багш нарын мэргэжлийн боловсрол: Бусад мэргэжлийн сургамжаас Сэргэжлийн суралцахуй нь шүүмжлэлт хэлэлцүүлгээс улбаалан ёс суртахууны хандлага болох нь
Багш, оюутнуудад зориулсан.
+18
Азийн хөгжлийн банк БШУЯ.
Багш мэргэжил Боловсролын удирдлага Дээд боловсрол Багшийн ур чадвар Сургах үйл ажиллагаа
371.1 / Б146