371.9
О-19
Одгэрэл Д. д-р (Ph.D)
Тусгай боловсрол Хөгжлийн онцлог бүхий суралцагчдыг дэмжих онол арга зүй
Ред. У. Давааням
.- УБ..: Содпресс ХХК., 2018
.- 250х., 26.5см..
-ISBN 978-99978-3-746-2 .: 20000
- Та бүхэнд өргөн барьж буй энэхүү номонд бид Монгол улс дахь тусгай боловсролын өнөөгийн байдал, тусгай боловсролын тогтолцоо хөгжсөн улс орнуудын хөгжлийн замнал, хүүхдийн онцлог, бэрхшээлийн ангилал, тусгай хэрэгцээнд нийцүүлэн боловсролын орчныг бүрдүүлэн дэмжих арга замын талаар толилуулахыг хичээсэн болно...
Номзүй х.228, Нэр томъёоны зүйлчилсэн заалт х.230, Товчилсон үгийн тайлбар х.6
Та бүхэнд өргөн барьж буй энэхүү номонд бид Монгол улс дахь тусгай боловсролын өнөөгийн байдал, тусгай боловсролын тогтолцоо хөгжсөн улс орнуудын хөгжлийн замнал, хүүхдийн онцлог, бэрхшээлийн ангилал, тусгай хэрэгцээнд нийцүүлэн боловсролын орчныг бүрдүүлэн дэмжих арга замын талаар толилуулахыг хичээсэн болно... Тусгай боловсролын түүх, хөгжлийн чиг хандлага Тусгай боловсролын үйлчилгээ Харааны бэрхшээл Сонсголын бэрхшээл Оюун ухааны бэрхшээл Дауны синдром буюу дауны хам шинж Хөдөлгөөний бэрхшээл Хэл яриа, харилцааны бэрхшээл Аутизмын хүрээний эмгэг Суралцахуйн бэрхшээл Анхаарлын дутмагшил, хэт хөдөлгөөнтөх эмгэг-ADHD Нэр томьёоны зүйлчилсэн заалт
Багш сэтгэлзүйч, нийгмийн ажилтан оюутнуудад зориулав
Худалдаж авсан
Хөдөлгөөний бэрхшээл Аутизм Анхаарлын дутмагшил Хэл яриа Тусгай хэрэгцээт боловсрол Тэгш хамруулан сургах
371.9 / О-19