000 02938nam a22003017a 4500
999 _c100482
_d100482
003 MN-UlMNUE
005 20200616142935.0
008 200424b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99962-2-645-8
_c17000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.9
_bБ 342
100 _aБатцэнгэл Г.
110 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
245 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сургалтын сэтгэл зүйн үндэс
_cХян.О. Мягмар
250 _a4 дахь хэвлэл
260 _aУБ
_bСоёмбо Принтинг ХХК
_c2020
300 _a284х.
_bФото, схем
_c20см.
500 _aЭнэхүү гарын авлага нь зохиогчийн 2007, 2014 онуудад хэвлэгдсэн "Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сурган, сэтгэл зүйн зарим асуудал" бүтээл, 2018 онд хэвлэгдсэн "Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургах сэтгэл зүйн үндэс" бүтээлүүдийн нэмж засварласан 4 дахь хэвлэл юм.
504 _aНом зүй х283.
505 _aЭнэхүү гарын авлага хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллаж байгаа багш сурган хүмүүжүүлэгчид, багш бэлтгэдэг их дээд сургуулиудын оюутнууд, согог зүйч, сэтгэл судлаач эцэг эх, тусгай боловсролын асуудлыг сонирхсон бүх хүмүүст зориулагджээ.
_tТусгай боловсролын ерөнхий асуудал
_tОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
_tХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
_tХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
_tСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
_tТулах хөдөлгөөний бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
_tХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
_tАутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийн боловсрол
_t Авиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах хэл заслын дасгал
_tХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эх гэр бүлтэй ажиллах ажлын арга зүй
653 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын асуудал
653 _aТусгай боловсрол
653 _aГэр бүл судлал
653 _aХүүхдийг судлах арга зүй
942 _2ddc
_cBK