000 03420nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250204142846.0
008 200427b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99929-4-219-3
_c20000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.3
_bБ 109
100 0 _aБаасандорж, Ц.
_cУрианхан
_qЦагааны
_94187
_eЗохиогч
245 1 0 _aСургалтын арга: Эрэл, олз
_cЗохиогч: Ц. Баасандорж ; Хянасан: С. Батхуяг
250 _a5 дахь хэвлэл
264 1 _6Улаанбаатар :
_bСоёмбо принтинг ХХК
_c2020.
300 _a216 хуудастай :
_bЗураг, схем, хүснэгттэй ;
_c20 см
504 _aНомзүй х.197
505 _aЭнэ удаагийн хэвлэлд урьдын адил шавь нарынхаа "алдаа хэмээх эрхэм багш"-ийн сануулгаар Бүтээлч сэтгэлгээ хөгжүүлэх сургалтын аргын зарим үе, шатны нэр томъёог дахин засаж тодотголоо.Энэхүү бүтээлээс сургалтын тодорхой аргуудыг түүний дотор суралцагчдыг бүтээлч харилцаа хамтын үйл ажиллагаанд татан оруулж хөгжүүлэх арга барилуудын жишээг олж үзсэнээр өөрийн арга барилыг бий болгож эзэмших боломжтой
_tСургалтын арга, түүний ангилал
_tШавь төвтэй (хөгжүүлэх) сургалтын зарим аргаас
_tБүтээлч сэтгэлгээ хөгжүүлэх арга
_tСургалтын арга барил
_tСэдэвчилсэн ба ээлжит хичээлийн төлөвлөгөө хийх зөвлөмж, үлгэрчилсэн загвар
_tСэдэвчилсэн ба ээлжит хичээлийн төлөвлөгөөний жишээ
520 _aЭнэ удаагийн хэвлэлд урьдын адил шавь нарынхаа "алдаа хэмээх эрхэм багш"-ийн сануулгаар Бүтээлч сэтгэлгээ хөгжүүлэх сургалтын аргын зарим үе, шатны нэр томъёог дахин засаж тодотголоо.Энэхүү бүтээлээс сургалтын тодорхой аргуудыг түүний дотор суралцагчдыг бүтээлч харилцаа хамтын үйл ажиллагаанд татан оруулж хөгжүүлэх арга барилуудын жишээг олж үзсэнээр өөрийн арга барилыг бий болгож эзэмших боломжтой
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
653 _aСургалтын арга
653 _aСургалтын арга барил
653 _aБүтээлч сэтгэлгээ
653 _aХамтран сурах арга
653 _aТулгуур дохионы арга
653 _aХичээлийн төлөвлөгөө
653 _aЭэлжит хичээл
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bНийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль
942 _2ddc
_cBK
999 _c100488
_d100488