000 07042nam a22003017a 4500
999 _c100754
_d100754
003 MN-UlMNUE
005 20200703130856.0
008 200703b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-4-845-1
_c25000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a808.3'071
_bН 28
100 _aНандинбилиг Ганбаатарын
110 _aМУИС. Шинжлэх ухааны сургууль. Утга зохиол урлаг судлалын тэнхим
245 _aЭх зохиолыг задлан шинжилж үнэлэх арга зүй
_cРед. С. Дулам д-р (Sc.D) проф.
260 _aУБ
_bМУИС пресс
_c2018
300 _a312х.
_c25см
500 _aЭнэхзз гарын авлага нь их дээд сургуулийн утга зоиол судлал, монгол хэл уран зохиолын багш мэргэжлийн ангийн оюутнууд болон уран зохиолын багш нарт зориулж, бичвэр хийгээд хам сэдэвт төвлөрсөн судалгааны онол, арга зүйн мэдлэг болоод эзэмшвэл зохих ур чадварыг зөвлөж байна. Эх зохиолыг судлах олон талт арга зүйг жишээгээр үзүүлэхдээ бид их сургуулийн ерөнхий суурийн хичээл болон ёрөнхий боловсролын сургуулийн уран зохиолын сонгон судлах хичээлийн хөтөлбөрт зөвлөсөн гадаадын болон монголын шилдэг зохиолуудаас сонгон авсан бөгөөд бүлэг бүрт эх зохиолыг судлахад зайлшгүй шаардлагатай онол арга зүй, ашиглаж болох ажлын хуудас, асулт даалгаврын загвар гээд онол хэрэглээний цогц төлөв зэрэгцэн буй. Үүнд: - Уншигчийн зүгээс сэтгэл хөдлөл, хувийн туршлагадаа суурилан эх зохиолын мэдэрч унших, тусган хүлээж авах анхны уншлагын арга зүй - Бичвэрт суурилан задлан шинжлэх судалгаат уншлагын арга зүй - Зохиолын хам сэдвийн хүрээнд далд утгыг тайлан тайлбарлах арга зүй - Тодорхой жишээн дээр задлан шинжилж, тайлан тайлбарлах судалгаат уншлагад чиглүүлэх асуулт даалгаварын үйл алхам бүхий хэрэглээний төлөв байдал зэрэг болно. Тус ном нь уран зохиолын гурван төрлөөр задлан шинжлэх арга зүйг чиглүүлсэн үндсэн гурван бүлгэс гадна их сургуулийн ерөнхий суурийн "Уран зохиолын боловсрол" хичээл болон ерөнхий боловсролын сонгон суралцах хичээлийн агуулга, арга зүй хийгээд тус хичээлээр суралцагчийн цогц чадамжийг үнэлэх арга зүйг зөвлөсөн нэмэлт бүлэгтэй.
504 _aНомзүй х.308-311, Хавсралт х.300-303
505 _aЭнэхзз гарын авлага нь их дээд сургуулийн утга зоиол судлал, монгол хэл уран зохиолын багш мэргэжлийн ангийн оюутнууд болон уран зохиолын багш нарт зориулж, бичвэр хийгээд хам сэдэвт төвлөрсөн судалгааны онол, арга зүйн мэдлэг болоод эзэмшвэл зохих ур чадварыг зөвлөж байна. Эх зохиолыг судлах олон талт арга зүйг жишээгээр үзүүлэхдээ бид их сургуулийн ерөнхий суурийн хичээл болон ёрөнхий боловсролын сургуулийн уран зохиолын сонгон судлах хичээлийн хөтөлбөрт зөвлөсөн гадаадын болон монголын шилдэг зохиолуудаас сонгон авсан бөгөөд бүлэг бүрт эх зохиолыг судлахад зайлшгүй шаардлагатай онол арга зүй, ашиглаж болох ажлын хуудас, асулт даалгаврын загвар гээд онол хэрэглээний цогц төлөв зэрэгцэн буй. Үүнд: - Уншигчийн зүгээс сэтгэл хөдлөл, хувийн туршлагадаа суурилан эх зохиолын мэдэрч унших, тусган хүлээж авах анхны уншлагын арга зүй - Бичвэрт суурилан задлан шинжлэх судалгаат уншлагын арга зүй - Зохиолын хам сэдвийн хүрээнд далд утгыг тайлан тайлбарлах арга зүй - Тодорхой жишээн дээр задлан шинжилж, тайлан тайлбарлах судалгаат уншлагад чиглүүлэх асуулт даалгаварын үйл алхам бүхий хэрэглээний төлөв байдал зэрэг болно. Тус ном нь уран зохиолын гурван төрлөөр задлан шинжлэх арга зүйг чиглүүлсэн үндсэн гурван бүлгэс гадна их сургуулийн ерөнхий суурийн "Уран зохиолын боловсрол" хичээл болон ерөнхий боловсролын сонгон суралцах хичээлийн агуулга, арга зүй хийгээд тус хичээлээр суралцагчийн цогц чадамжийг үнэлэх арга зүйг зөвлөсөн нэмэлт бүлэгтэй.
_tХүүрнэл зохиолыг задлан шинжлэх арга зүй
_tЯруу найргийг задлан шинжлэх арга зүй
_tЖүжгийн зохиолыг задлан шинжлэх арга зүй
_tУран зохиолыг сонгон судлах, үнэлэх арга зүй
_tУран зохиолыг сонгон судлах үнэлэх арга зүй
653 _aУтга зохиолын задлан шинжлэл
653 _aШүлэг яруу найраг, хүүрнэл зохиол, жүжгийн зохиолыг унших
653 _aЯруу найргийн бүтээвэр
653 _aЯруу найргийн төрөл хэлбэр
653 _aУран зохиолыг тайлбарлах
942 _2ddc
_cBK