000 | 07042nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c100754 _d100754 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200703130856.0 | ||
008 | 200703b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99978-4-845-1 _c25000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a808.3'071 _bН 28 |
||
100 | _aНандинбилиг Ганбаатарын | ||
110 | _aМУИС. Шинжлэх ухааны сургууль. Утга зохиол урлаг судлалын тэнхим | ||
245 |
_aЭх зохиолыг задлан шинжилж үнэлэх арга зүй _cРед. С. Дулам д-р (Sc.D) проф. |
||
260 |
_aУБ _bМУИС пресс _c2018 |
||
300 |
_a312х. _c25см |
||
500 | _aЭнэхзз гарын авлага нь их дээд сургуулийн утга зоиол судлал, монгол хэл уран зохиолын багш мэргэжлийн ангийн оюутнууд болон уран зохиолын багш нарт зориулж, бичвэр хийгээд хам сэдэвт төвлөрсөн судалгааны онол, арга зүйн мэдлэг болоод эзэмшвэл зохих ур чадварыг зөвлөж байна. Эх зохиолыг судлах олон талт арга зүйг жишээгээр үзүүлэхдээ бид их сургуулийн ерөнхий суурийн хичээл болон ёрөнхий боловсролын сургуулийн уран зохиолын сонгон судлах хичээлийн хөтөлбөрт зөвлөсөн гадаадын болон монголын шилдэг зохиолуудаас сонгон авсан бөгөөд бүлэг бүрт эх зохиолыг судлахад зайлшгүй шаардлагатай онол арга зүй, ашиглаж болох ажлын хуудас, асулт даалгаврын загвар гээд онол хэрэглээний цогц төлөв зэрэгцэн буй. Үүнд: - Уншигчийн зүгээс сэтгэл хөдлөл, хувийн туршлагадаа суурилан эх зохиолын мэдэрч унших, тусган хүлээж авах анхны уншлагын арга зүй - Бичвэрт суурилан задлан шинжлэх судалгаат уншлагын арга зүй - Зохиолын хам сэдвийн хүрээнд далд утгыг тайлан тайлбарлах арга зүй - Тодорхой жишээн дээр задлан шинжилж, тайлан тайлбарлах судалгаат уншлагад чиглүүлэх асуулт даалгаварын үйл алхам бүхий хэрэглээний төлөв байдал зэрэг болно. Тус ном нь уран зохиолын гурван төрлөөр задлан шинжлэх арга зүйг чиглүүлсэн үндсэн гурван бүлгэс гадна их сургуулийн ерөнхий суурийн "Уран зохиолын боловсрол" хичээл болон ерөнхий боловсролын сонгон суралцах хичээлийн агуулга, арга зүй хийгээд тус хичээлээр суралцагчийн цогц чадамжийг үнэлэх арга зүйг зөвлөсөн нэмэлт бүлэгтэй. | ||
504 | _aНомзүй х.308-311, Хавсралт х.300-303 | ||
505 |
_aЭнэхзз гарын авлага нь их дээд сургуулийн утга зоиол судлал, монгол хэл уран зохиолын багш мэргэжлийн ангийн оюутнууд болон уран зохиолын багш нарт зориулж, бичвэр хийгээд хам сэдэвт төвлөрсөн судалгааны онол, арга зүйн мэдлэг болоод эзэмшвэл зохих ур чадварыг зөвлөж байна. Эх зохиолыг судлах олон талт арга зүйг жишээгээр үзүүлэхдээ бид их сургуулийн ерөнхий суурийн хичээл болон ёрөнхий боловсролын сургуулийн уран зохиолын сонгон судлах хичээлийн хөтөлбөрт зөвлөсөн гадаадын болон монголын шилдэг зохиолуудаас сонгон авсан бөгөөд бүлэг бүрт эх зохиолыг судлахад зайлшгүй шаардлагатай онол арга зүй, ашиглаж болох ажлын хуудас, асулт даалгаврын загвар гээд онол хэрэглээний цогц төлөв зэрэгцэн буй. Үүнд:
- Уншигчийн зүгээс сэтгэл хөдлөл, хувийн туршлагадаа суурилан эх зохиолын мэдэрч унших, тусган хүлээж авах анхны уншлагын арга зүй
- Бичвэрт суурилан задлан шинжлэх судалгаат уншлагын арга зүй
- Зохиолын хам сэдвийн хүрээнд далд утгыг тайлан тайлбарлах арга зүй
- Тодорхой жишээн дээр задлан шинжилж, тайлан тайлбарлах судалгаат уншлагад чиглүүлэх асуулт даалгаварын үйл алхам бүхий хэрэглээний төлөв байдал зэрэг болно.
Тус ном нь уран зохиолын гурван төрлөөр задлан шинжлэх арга зүйг чиглүүлсэн үндсэн гурван бүлгэс гадна их сургуулийн ерөнхий суурийн "Уран зохиолын боловсрол" хичээл болон ерөнхий боловсролын сонгон суралцах хичээлийн агуулга, арга зүй хийгээд тус хичээлээр суралцагчийн цогц чадамжийг үнэлэх арга зүйг зөвлөсөн нэмэлт бүлэгтэй. _tХүүрнэл зохиолыг задлан шинжлэх арга зүй _tЯруу найргийг задлан шинжлэх арга зүй _tЖүжгийн зохиолыг задлан шинжлэх арга зүй _tУран зохиолыг сонгон судлах, үнэлэх арга зүй _tУран зохиолыг сонгон судлах үнэлэх арга зүй |
||
653 | _aУтга зохиолын задлан шинжлэл | ||
653 | _aШүлэг яруу найраг, хүүрнэл зохиол, жүжгийн зохиолыг унших | ||
653 | _aЯруу найргийн бүтээвэр | ||
653 | _aЯруу найргийн төрөл хэлбэр | ||
653 | _aУран зохиолыг тайлбарлах | ||
942 |
_2ddc _cBK |