000 | 04487nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241016093836.0 | ||
008 | 200820s2020 mp oda|| d||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99192-3-265-8 _c28000 _q(Зөөлөн хавтастай) |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmongolian _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE |
||
041 | _amongolian | ||
082 | 2 |
_221 _a155.4 _bБ121 2020 |
|
100 | 0 | _aБатдэлгэр, Ж. | |
245 | 1 | 0 |
_aБага насны хүүхдийн сэтгэл судлал : _bИх дээд сургуулийн оюутан, магистрант, докторант болон цэцэрлэгийн багш нарт зориулав / _cЗохиогч: Ж. Батдэлгэр, Б. Баяржаргал [бусад 2] ; Хянан тохиолдуулсан: Жамсрандоржийн Батдэлгэр |
250 | _a3 дахь хэвлэл | ||
300 |
_a368 хуудастай : _bФото зурагтай, зурагтай, схемтэй ; _c25см |
||
505 | 0 |
_tБага насны хүүхдийн сэтгэл судлалын үндсэн асуудлууд -- _tХүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаарх онолын үндэс -- _tУргийн болон нярай, нялх насны хүүхдийн сэтгэл зүйн хөгжлийн онцлог -- _tНярай нялх насны хүүхдийн сэтгэл зүйн хөгжлийн онцлог -- _tБага насны хүүхдийн сэтгэцийн үйл явцын хөгжил -- _tБага насны хүүхдийн сэтгэцийн байдал, түүнийг хөгжүүлэх аргууд -- _tБага насны хүүхдийн сэтгэцийн шинж, хөгжүүлэх аргууд -- _tБага насны хүүхдийн гүйцэтгэх үйл ажиллагааны сэтгэл зүй -- _tБага насны хүүхдэд илрэх хямралын шинж, түүнийг даван туулах арга зам -- _tХүүхдийг сэтгэл зүйн хувьд сургуульд бэлтгэх нь -- _tИндиго хүүхдийн тухай товчхон -- |
|
520 | _aУг сурах бичигт хүүхдийн сэтгэл судлалын үндсэн асуудал, хүүхдийн хөгжилд тархины үйл ажиллагааны гүйцэтгэх үүрэг, хүүхдийг таньж судлах аргууд, бага насны хүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаар онол түүний практик хэрэглээ, хүүхдийн сэтгэцийн хөгжилд үзүүлэх тоглоомын нөлөөлөл, хүүхдийг сургуульд бэлтгэх ажлын сэтгэл зүйн үндэс зэрэг хүүхдийн сэтгэл судлалын хөндвөл зохих үндсэн асуудлыг багтаасан. Сэтгэл судлаачдын нотлосноор хүүхэд насанд хүмүүний ямар хүн болж төлөвших суурь үндэс нь тавигддаг тул сурах бичигт ургийн хөгжил болон нялх, балчир, сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн онцлог, насны нэг үеэс нөгөө үе шатанд шилжихэд хүүхдэд илрэх зан чанар, сэтгэлийн хөдөлгөөний онцлог болон багш, эцэг эх хүүхэдтэйгээ хэрхэн яаж ажиллах арга зүйг тусгасан. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
653 | _aХүүхдийн хөгжлийн үечлэл | ||
653 | _aХүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаарх сэтгэл зүйчдийн онол | ||
653 | _aҮр хөврөл ургийн хөгжил | ||
653 | _aХүүхдийн айдас стресс | ||
653 | _aХүүхдийг судлах арга зүй | ||
653 | _aХүүхдийн сэтгэл зүй | ||
700 | 0 |
_aБаяржаргал, Б. _eЗохиогч _9710 |
|
700 | 0 |
_aБатжаргал, Г. _eЗохиогч _96531 |
|
700 | 0 |
_aМандах, Д. _eЗохиогч _9168 |
|
710 | 2 |
_aМонгол улсын боловсролын их сургууль _bСургуулийн өмнөх боловсролын сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага _9445 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c100817 _d100817 |