000 04487nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241016093836.0
008 200820s2020 mp oda|| d||| 00| 0 mon d
020 _a978-99192-3-265-8
_c28000
_q(Зөөлөн хавтастай)
037 _bХудалдаж авсан
040 _aMN-UlMNUE
_bmongolian
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
041 _amongolian
082 2 _221
_a155.4
_bБ121 2020
100 0 _aБатдэлгэр, Ж.
245 1 0 _aБага насны хүүхдийн сэтгэл судлал :
_bИх дээд сургуулийн оюутан, магистрант, докторант болон цэцэрлэгийн багш нарт зориулав /
_cЗохиогч: Ж. Батдэлгэр, Б. Баяржаргал [бусад 2] ; Хянан тохиолдуулсан: Жамсрандоржийн Батдэлгэр
250 _a3 дахь хэвлэл
300 _a368 хуудастай :
_bФото зурагтай, зурагтай, схемтэй ;
_c25см
505 0 _tБага насны хүүхдийн сэтгэл судлалын үндсэн асуудлууд --
_tХүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаарх онолын үндэс --
_tУргийн болон нярай, нялх насны хүүхдийн сэтгэл зүйн хөгжлийн онцлог --
_tНярай нялх насны хүүхдийн сэтгэл зүйн хөгжлийн онцлог --
_tБага насны хүүхдийн сэтгэцийн үйл явцын хөгжил --
_tБага насны хүүхдийн сэтгэцийн байдал, түүнийг хөгжүүлэх аргууд --
_tБага насны хүүхдийн сэтгэцийн шинж, хөгжүүлэх аргууд --
_tБага насны хүүхдийн гүйцэтгэх үйл ажиллагааны сэтгэл зүй --
_tБага насны хүүхдэд илрэх хямралын шинж, түүнийг даван туулах арга зам --
_tХүүхдийг сэтгэл зүйн хувьд сургуульд бэлтгэх нь --
_tИндиго хүүхдийн тухай товчхон --
520 _aУг сурах бичигт хүүхдийн сэтгэл судлалын үндсэн асуудал, хүүхдийн хөгжилд тархины үйл ажиллагааны гүйцэтгэх үүрэг, хүүхдийг таньж судлах аргууд, бага насны хүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаар онол түүний практик хэрэглээ, хүүхдийн сэтгэцийн хөгжилд үзүүлэх тоглоомын нөлөөлөл, хүүхдийг сургуульд бэлтгэх ажлын сэтгэл зүйн үндэс зэрэг хүүхдийн сэтгэл судлалын хөндвөл зохих үндсэн асуудлыг багтаасан. Сэтгэл судлаачдын нотлосноор хүүхэд насанд хүмүүний ямар хүн болж төлөвших суурь үндэс нь тавигддаг тул сурах бичигт ургийн хөгжил болон нялх, балчир, сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн онцлог, насны нэг үеэс нөгөө үе шатанд шилжихэд хүүхдэд илрэх зан чанар, сэтгэлийн хөдөлгөөний онцлог болон багш, эцэг эх хүүхэдтэйгээ хэрхэн яаж ажиллах арга зүйг тусгасан.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
653 _aХүүхдийн хөгжлийн үечлэл
653 _aХүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн талаарх сэтгэл зүйчдийн онол
653 _aҮр хөврөл ургийн хөгжил
653 _aХүүхдийн айдас стресс
653 _aХүүхдийг судлах арга зүй
653 _aХүүхдийн сэтгэл зүй
700 0 _aБаяржаргал, Б.
_eЗохиогч
_9710
700 0 _aБатжаргал, Г.
_eЗохиогч
_96531
700 0 _aМандах, Д.
_eЗохиогч
_9168
710 2 _aМонгол улсын боловсролын их сургууль
_bСургуулийн өмнөх боловсролын сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_9445
942 _2ddc
_cBK
999 _c100817
_d100817