000 | 03076nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c100854 _d100854 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210201115851.0 | ||
008 | 200824b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _cМБУС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a370 _bС 475 |
||
110 | _aБоловсролын хүрээлэн | ||
245 | _aСуурь боловсролын сургалтын хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх Суралцахуйн удирдамж: Физик VI-IX анги | ||
246 | _aСуурь боловсролын сургалтын хөтөлбөр | ||
260 |
_aУБ _b"Таван Богд Менежмент" ХХК _c2019 |
||
300 |
_a52x. _bХүснэгт, зураг _c27см |
||
500 | _aСуралцахуйн удирдамж нь сургалтын хөтөлбөр дэх суралцахуйн зорилтыг суралцахуй болон багшлахуйгаар хэрэгжүүлэх үйл ажиллагааг үлгэрчлэн төлөвлөсөн баримт бичиг юм. Сургалтын хөтөлбөрийг жилээр болон нэгж, ээлжит хичээлээр зохистой төлөвлөх, суралцахуйн зорилтыг хэрэгжүүлэх үндсэн үйл ажиллагаа, хичээлийн арга зүйн санааг хөгжүүлэх, үнэлгээг үр дүнтэй зохион байгуулах хөтөч болно. | ||
505 |
_aСуралцахуйн удирдамж нь сургалтын хөтөлбөр дэх суралцахуйн зорилтыг суралцахуй болон багшлахуйгаар хэрэгжүүлэх үйл ажиллагааг үлгэрчлэн төлөвлөсөн баримт бичиг юм. Сургалтын хөтөлбөрийг жилээр болон нэгж, ээлжит хичээлээр зохистой төлөвлөх, суралцахуйн зорилтыг хэрэгжүүлэх үндсэн үйл ажиллагаа, хичээлийн арга зүйн санааг хөгжүүлэх, үнэлгээг үр дүнтэй зохион байгуулах хөтөч болно. _tБидний эргэн тойрон дахь энерги VI _tХүч ба харилцан үйлчлэл VI _tГэрэл VI _tБидний эргэн тойрон дахь физик VI _tБиеийн ерөнхий шинж чанар VII _tСоронзон VII _tДуу VII _tБидний эргэн тойрон дахь физик VII _tХүч ба харилцан үйлчлэл VIII _tШугаман хурд, хурдатгал, энерги, ажил ба чадал VIII _tЦахилгаан, соронзон VIII _tЭнергийн хямрал ба хүний нөлөө VIII _tДулаан физик IX _tЦахилгаан, соронзон IX _tЦахилгаан хэлхээ IX _tГэрэл IX |
||
653 | _aдунд ангийн сургалтын хөтөлбөр | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EUpKaXlix_5Fj6B40HY5SYwBh_2cqt-2xwhit37_8IY69w?e=xIXI2u | ||
942 |
_2ddc _cBK |