000 02661nam a22001937a 4500
999 _c102083
_d102083
003 MN-UlMNUE
005 20210204104040.0
008 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _cБС
082 _2371.2'071
110 _aБОЛОВСРОЛ ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН
245 _aАнгли 6-12
_bСургалтын хөтөлбөрийг хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж
300 _a79х.
505 _a2020-2021 оны хичээлийн жилийн 9 дүгээр сард англи хэлний хичээлийг бататгах, багшлах арга зүй (ээлжит хичээл)-д дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор энэхүү зөвлөмжийг бэлтгэлээ. Зөвлөмжийн “Теле хичээлийн үр дүнгийн оношилгоо, эргэх холбоо тогтоох аргачлал” хэсэгт оношилгоо нь үнэлгээнээс ялгаатай болох, сурагчийн бүтээлийг үнэлэх рубрикийн арга, сурагчийн өөрийн үнэлгээний арга хэрэгсэл, оношлох даалгавар, шинжилгээ хийх аргачлалыг танилцуулсан. Нөхцөл боломжоос шалтгаалан теле хичээлд сурагч харилцан адилгүй хамрагдсан тул 1 дүгээр долоо хоногт хичээлийн эхний цагт сурагчдын дутуу, ташаа мэдлэг ойлголтыг оношилж, үр дүнд нь шинжилгээ хийнэ. Үүнд: • Сурагчийн бүтээлийн шинжилгээ • Амжилт, гүйцэтгэлийн даалгавар • Сурагчийн өөрийн үнэлгээний хэрэгсэл гэсэн гурван аргаар явуулахыг зөвлөв. Зөвлөмжийг боловсруулахдаа анги тус бүрээр теле хичээлийн үр дүнг оношлох, бататгах, үйл ажиллагааны төлөвлөлт түүний дагуу теле хичээлийг бататгах агуулга, арга зүй, оношилгоо даалгавар, рубрик, өөрийн үнэлгээний хэрэгслийг тусгасан...
653 _aТеле хичээл
700 _aН.Ундармаа
_aР.Ариунаа
_aШ.Өлзийхүү
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EcOcpmtFeEhJoE_WRMqBXbMBlVt5umj4xWdJmlLHywnbiQ?e=Phgxhu
942 _2ddc
_cMBOOK