000 02070nam a22002657a 4500
999 _c102094
_d102094
003 MN-UlMNUE
005 20210204124737.0
008 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _cБС.
041 _amon
082 _221
_a371.2'071
110 _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН
245 _aМатематик VI-XII
_b Сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж
264 _aУБ
_c2020
300 _a86х.
505 _a6 - 12 дугаар ангийн сурагчдын Математикийн теле хичээлээр судалсан агуулга болон бие даан эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг оношлох зорилгоор анги бүрд сорилын даалгаврыг орууллаа. Сорилын даалгавраар 2019-2020 оны хичээлийн жилийн III, IV улирлын агуулгын хүрээнд заагдсан бүлэг сэдвийн хүрээнд эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг илрүүлж, шинэ хичээлийн жилийн сургалт, үйл ажиллагааны төлөвлөлт, арга зүйгээ боловсруулахад чиглэгдэнэ. Сургалтын хөтөлбөрийн үнэлгээний зорилт буюу мэдлэг, ойлголт (40%), хэрэглээ, асуудал шийдвэрлэх арга барил (60%)-ыг бодитой үнэлэхийн тулд богино болон задгай хариулттай даалгавруудыг боловсруулсан...
653 _aТеле хичээл
700 _aД.Түвшинжаргал
700 _aД. Даваасүрэн
700 _aН.Намжилмаа
700 _aБ.Оюунтуяа
700 _aБ.Ариунаа
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EWx7b31LHYBCtNA61KmaIVcBRDCqh92hMnJ3Mnb_FgHfwg?e=lNhx6W
942 _2ddc
_cMBOOK