000 | 02070nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c102094 _d102094 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210204124737.0 | ||
008 | 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _cБС. | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.2'071 |
||
110 | _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН | ||
245 |
_aМатематик VI-XII _b Сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж |
||
264 |
_aУБ _c2020 |
||
300 | _a86х. | ||
505 | _a6 - 12 дугаар ангийн сурагчдын Математикийн теле хичээлээр судалсан агуулга болон бие даан эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг оношлох зорилгоор анги бүрд сорилын даалгаврыг орууллаа. Сорилын даалгавраар 2019-2020 оны хичээлийн жилийн III, IV улирлын агуулгын хүрээнд заагдсан бүлэг сэдвийн хүрээнд эзэмшсэн мэдлэг, чадварыг илрүүлж, шинэ хичээлийн жилийн сургалт, үйл ажиллагааны төлөвлөлт, арга зүйгээ боловсруулахад чиглэгдэнэ. Сургалтын хөтөлбөрийн үнэлгээний зорилт буюу мэдлэг, ойлголт (40%), хэрэглээ, асуудал шийдвэрлэх арга барил (60%)-ыг бодитой үнэлэхийн тулд богино болон задгай хариулттай даалгавруудыг боловсруулсан... | ||
653 | _aТеле хичээл | ||
700 | _aД.Түвшинжаргал | ||
700 | _aД. Даваасүрэн | ||
700 | _aН.Намжилмаа | ||
700 | _aБ.Оюунтуяа | ||
700 | _aБ.Ариунаа | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EWx7b31LHYBCtNA61KmaIVcBRDCqh92hMnJ3Mnb_FgHfwg?e=lNhx6W | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |