000 | 02130nam a22002417a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c102104 _d102104 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210204150749.0 | ||
008 | 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _cБС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.2'071 |
||
110 | _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН | ||
245 |
_aТүүх VII-IX _bСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж _cРед. Х. Лхамцэрэн |
||
264 |
_aУБ _c2020 |
||
505 | _aЦахим хэлбэрээр хичээллэсэн нь сурагчдад цахим орчинд түүхийн хичээлийг бие дааж судлах, эх сурвалжийг хайх, ашиглах, багштайгаа эргэх холбоо тогтоох зэрэг чадварыг хөгжүүлсний зэрэгцээ үүрэг хариуцлагаа ухаарах, өөрийн удирдлагатай суралцаж төлөвшихөд сайнаар нөлөөлөх байдал ажиглагдсан билээ. Гэвч сурагч бүртэй эргэх холбоо тогтоож, тэдэнд дэмжлэг үзүүлэх боломжгүй байх, зарим сурагчид теле хичээл, мэргэжлийн багшийн бэлтгэсэн цахим хичээлийг судлах технологийн нөөц боломжгүй байх зэрэг сул талтай байлаа. Мөн нэг удаагийн теле хичээлийн үргэлжлэх хугацаа бага (20 минут) тул түүхэн гол үйл явдал, он цаг, эх сурвалж, мэдээлэл өгөхийг илүү чухалчилсан... | ||
653 | _aТеле хичээл | ||
700 | _aУ. Туяа | ||
700 | _aГ. Түвшинжаргал | ||
700 | _aГ. Эрдэнэтулга | ||
700 | _aД. Энхтайван | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXe7vkNvuc1LiospGjDKcicBNm_f4hvXcin_fdQ-Jxz3Pg?e=OdrL9e | ||
942 |
_2ddc _cMBOOK |