000 02130nam a22002417a 4500
999 _c102104
_d102104
003 MN-UlMNUE
005 20210204150749.0
008 210204b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _cБС
041 _amon
082 _221
_a371.2'071
110 _aБОЛОВСРОЛ, ШИНЖЛЭХ УХААНЫ ЯАМ, БОЛОВСРОЛЫН ХҮРЭЭЛЭН
245 _aТүүх VII-IX
_bСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг дэмжих арга зүйн зөвлөмж
_cРед. Х. Лхамцэрэн
264 _aУБ
_c2020
505 _aЦахим хэлбэрээр хичээллэсэн нь сурагчдад цахим орчинд түүхийн хичээлийг бие дааж судлах, эх сурвалжийг хайх, ашиглах, багштайгаа эргэх холбоо тогтоох зэрэг чадварыг хөгжүүлсний зэрэгцээ үүрэг хариуцлагаа ухаарах, өөрийн удирдлагатай суралцаж төлөвшихөд сайнаар нөлөөлөх байдал ажиглагдсан билээ. Гэвч сурагч бүртэй эргэх холбоо тогтоож, тэдэнд дэмжлэг үзүүлэх боломжгүй байх, зарим сурагчид теле хичээл, мэргэжлийн багшийн бэлтгэсэн цахим хичээлийг судлах технологийн нөөц боломжгүй байх зэрэг сул талтай байлаа. Мөн нэг удаагийн теле хичээлийн үргэлжлэх хугацаа бага (20 минут) тул түүхэн гол үйл явдал, он цаг, эх сурвалж, мэдээлэл өгөхийг илүү чухалчилсан...
653 _aТеле хичээл
700 _aУ. Туяа
700 _aГ. Түвшинжаргал
700 _aГ. Эрдэнэтулга
700 _aД. Энхтайван
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EXe7vkNvuc1LiospGjDKcicBNm_f4hvXcin_fdQ-Jxz3Pg?e=OdrL9e
942 _2ddc
_cMBOOK