000 03058nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230324121803.0
008 211006s2021 mp ad||| bm|| 001 0 mon d
020 _c10000
_qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
082 _221
_a268.1
_bГ21
100 0 _aГантуяа, Пагважавын
_eЗохиогч
_94420
110 _aБСШУЯ. Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_94392
245 1 0 _aXVI-XX зууны үеийн Монголын сүм хийд дацангийн сургалтын бүтэц зохион байгуулалт :
_bБоловсрол судлалын ухааны доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cПагважавын Гантуяа ; Эрдэм шинжилгээний удирдагч: академич, доктор (Sc.D) Н. Бэгз, доктор (Ph.D), дэд профессор Х. Тамир ; Албан ёсны шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), профессор Р. Банди, доктор (Ph.D) П. Батринчин
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2021
300 _a154 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгтэй+ 12x12 CD-тэй
_c30см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aБоловсрол судлал
_bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл
_cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_d2021
504 _aНом зүйтэй (хуудас 148-154), Нэр томьёоны тайлбартай
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг: Монголын сүм хийд дацангийн сургалтын үүсэл хөгжлийг судлах нь --
_tХоёрдугаар бүлэг: Монголын сүм хийд дацангийн сургалтын бүтэц онцлог зохион байгуулалтын судалгаа --
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _vБоловсрол судлал
700 0 _aБэгз, Н.
_eЭрдэм шинжилгээний удирдагч
_9484
700 0 _aТамир, Х.
_eЭрдэм шинжилгээний удирдагч
_93161
700 0 _aБанди, Р.
_eАлбан ёсны шүүмжлэгч
_94421
700 0 _aБатринчин, П.
_eАлбан ёсны шүүмжлэгч
_91039
710 2 _aМонгол Улсын Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам
_bМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_94394
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETKRbCCa5NFJtqVS8CjxELkB5w-3sZimX1-USYGxxCDirw?e=1LbhHS
942 _2ddc
_cDIS
999 _c103329
_d103329