000 | 03665nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250204142150.0 | ||
008 | 220106s2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919261597 _c30000 _qзөөлөн цаасан хавтастай |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _crda _dmon _eMN-UlMNUE |
||
041 | 0 | _aMON | |
082 | 4 |
_221 _a371.1 _bБ109 2021 |
|
100 | 0 |
_aБаасандорж, Ц. _cУрианхан _qЦагааны _eЗохиогч _94187 |
|
245 | 1 | 0 |
_aХичээлийн технологи / _cЗохиогч: Урианхан Ц. Баасандорж ; Редактор: С. Батхуяг |
250 | _aАнхны хэвлэл | ||
264 | 4 |
_aУлаанбаатар : _bСоёмбо принтинг ХХК _c2021. |
|
264 | 4 | _c@Copyright 2021 | |
300 |
_a179 хуудастай ; _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bnc |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bn |
||
500 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль) | ||
504 | _aНомзүй (хуудас 174-178) | ||
505 | 0 |
_tХичээл -- Хичээлийн агуулга -- Хичээлийн хэрэглэгдэхүүн _tХичээлийн технологийн шинэчлэлийн чиг хандлага _tХичээлийн технологийн шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх арга зам |
|
520 | _aХүн төрөлхтөн түүхэн хөгжлийнхөө явцад өөрсдийн хуримтлуулсан мэдлэг, туршлагаа үр хүүхэд, хойч үедээ өвлүүлэх, тэднийг амьдралд бэлтгэх нэгэн үр дүнтэй агаад өвөрмөц “үйлдвэрлэл” нээж олсон нь хичээл аж. Хичээл нь төдийгөөс өдий хүртэлх урт удаан зам туулахдаа улам бүр боловсорсоор эдүгээ өөрийн тогтсон технологи бүхий "үйлдвэрлэл” болжээ. Хичээлийн технологи нь тогтонги хөдөлгөөнгүй зүйл биш бөгөөд аливаа үйлдвэрлэлийн технологийн нэгэн адил нийгэм, цаг үеэ даган байнга шинэчлэгдэн хөгжиж ирсэн бөгөөд хөгжсөөр байна. Энэхүү хичээлийн технологи, түүний шинэчлэл, хөгжлийн чиг хандлагыг судалж сургалтад мөрдөх нь сургууль, багш нарын өмнө тулгамдсан асуудлын нэг юм. Учир нь аль ч шатны сургуулийн өдөр тутмын үндсэн үйлдвэрлэл нь хичээл, тэрхүү үйлдвэрлэлийг эрхлэгчид нь багш нар билээ. Иймд сургууль, багш нарын бүтээгдэхүүнийхээ чанар, үр өгөөжийг дээшлүүлэх нэгэн зам нь үйлдвэрлэлийнхээ технологийг судалж эзэмших, мөрдөн хэрэгжүүлэх, улмаар нийгэм, цаг үеийн шаардлагын дагуу шинэчлэн сайжруулж байх явдал билээ... | ||
546 |
_aмонгол _b(кирилл) |
||
650 | 4 | _aБоловсрол | |
653 | 4 | _aХичээл | |
653 | 4 | _aХичээлийн арга зүй | |
653 | 4 | _aХичээлийн үнэлгээ | |
700 | 0 |
_aБатхуяг, Ц. _eРедактор _96107 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c103558 _d103558 |