000 03665nam a22003617a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250204142150.0
008 220106s2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919261597
_c30000
_qзөөлөн цаасан хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bMON
_crda
_dmon
_eMN-UlMNUE
041 0 _aMON
082 4 _221
_a371.1
_bБ109 2021
100 0 _aБаасандорж, Ц.
_cУрианхан
_qЦагааны
_eЗохиогч
_94187
245 1 0 _aХичээлийн технологи /
_cЗохиогч: Урианхан Ц. Баасандорж ; Редактор: С. Батхуяг
250 _aАнхны хэвлэл
264 4 _aУлаанбаатар :
_bСоёмбо принтинг ХХК
_c2021.
264 4 _c@Copyright 2021
300 _a179 хуудастай ;
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bnc
338 _2rdacarrier
_avolume
_bn
500 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Нийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)
504 _aНомзүй (хуудас 174-178)
505 0 _tХичээл -- Хичээлийн агуулга -- Хичээлийн хэрэглэгдэхүүн
_tХичээлийн технологийн шинэчлэлийн чиг хандлага
_tХичээлийн технологийн шинэчлэлийг хэрэгжүүлэх арга зам
520 _aХүн төрөлхтөн түүхэн хөгжлийнхөө явцад өөрсдийн хуримтлуулсан мэдлэг, туршлагаа үр хүүхэд, хойч үедээ өвлүүлэх, тэднийг амьдралд бэлтгэх нэгэн үр дүнтэй агаад өвөрмөц “үйлдвэрлэл” нээж олсон нь хичээл аж. Хичээл нь төдийгөөс өдий хүртэлх урт удаан зам туулахдаа улам бүр боловсорсоор эдүгээ өөрийн тогтсон технологи бүхий "үйлдвэрлэл” болжээ. Хичээлийн технологи нь тогтонги хөдөлгөөнгүй зүйл биш бөгөөд аливаа үйлдвэрлэлийн технологийн нэгэн адил нийгэм, цаг үеэ даган байнга шинэчлэгдэн хөгжиж ирсэн бөгөөд хөгжсөөр байна. Энэхүү хичээлийн технологи, түүний шинэчлэл, хөгжлийн чиг хандлагыг судалж сургалтад мөрдөх нь сургууль, багш нарын өмнө тулгамдсан асуудлын нэг юм. Учир нь аль ч шатны сургуулийн өдөр тутмын үндсэн үйлдвэрлэл нь хичээл, тэрхүү үйлдвэрлэлийг эрхлэгчид нь багш нар билээ. Иймд сургууль, багш нарын бүтээгдэхүүнийхээ чанар, үр өгөөжийг дээшлүүлэх нэгэн зам нь үйлдвэрлэлийнхээ технологийг судалж эзэмших, мөрдөн хэрэгжүүлэх, улмаар нийгэм, цаг үеийн шаардлагын дагуу шинэчлэн сайжруулж байх явдал билээ...
546 _aмонгол
_b(кирилл)
650 4 _aБоловсрол
653 4 _aХичээл
653 4 _aХичээлийн арга зүй
653 4 _aХичээлийн үнэлгээ
700 0 _aБатхуяг, Ц.
_eРедактор
_96107
942 _2ddc
_cBK
999 _c103558
_d103558