000 02305nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220224150701.0
008 220221s 2021mp adeo| m||| 00| 1 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _amon
072 _aF01110101
082 4 _221
_a371.33
_bП915
100 0 _aПүрэвжал, Бадраагийн
245 1 0 _aСурагчдын турших чадварт виртуал лабораторийн үзүүлэх нөлөө :
_bX ангийн физикийн хичээлийн жишээн дээр /
_cУдирдсан: Боловсрол судлал шинжлэх ухааны доктор (Sc.D) профессор Ц. Содов
260 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2021
300 _a132 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл
_cБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол улсын боловсролын их сургууль)
504 _aНомзүй (хуудас 114-121)
505 0 _t1-р бүлэг Физикийн хичээлд виртуал лабораторийг байгуулж хэрэглэх асуудлыг тусгах шаардлага онцлог ач холбогдол
505 0 _t2-р бүлэг Суралцагчдын турших чадварт виртуаль лабораторийн үзүүлэх нөлөөг судалсан туршилт ажлын явц үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aБоловсрол судлал
653 4 _aФизикийн сургалт
700 _aСодов, Ц
_eУдирдагч
710 2 _aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол улсын боловсролын их сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EZ2iQ1fMJV9Kv5GMyk8zUzEBcHkzHRbJ29zXySRn6H8NWw?e=em6qhD
942 _2ddc
_cDIS
999 _c103617
_d103617