000 | 02305nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220224150701.0 | ||
008 | 220221s 2021mp adeo| m||| 00| 1 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _amon | ||
072 | _aF01110101 | ||
082 | 4 |
_221 _a371.33 _bП915 |
|
100 | 0 | _aПүрэвжал, Бадраагийн | |
245 | 1 | 0 |
_aСурагчдын турших чадварт виртуал лабораторийн үзүүлэх нөлөө : _bX ангийн физикийн хичээлийн жишээн дээр / _cУдирдсан: Боловсрол судлал шинжлэх ухааны доктор (Sc.D) профессор Ц. Содов |
260 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2021 |
|
300 |
_a132 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл _cБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол улсын боловсролын их сургууль) |
||
504 | _aНомзүй (хуудас 114-121) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Физикийн хичээлд виртуал лабораторийг байгуулж хэрэглэх асуудлыг тусгах шаардлага онцлог ач холбогдол | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг Суралцагчдын турших чадварт виртуаль лабораторийн үзүүлэх нөлөөг судалсан туршилт ажлын явц үр дүн | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aБоловсрол судлал | |
653 | 4 | _aФизикийн сургалт | |
700 |
_aСодов, Ц _eУдирдагч |
||
710 | 2 | _aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол улсын боловсролын их сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EZ2iQ1fMJV9Kv5GMyk8zUzEBcHkzHRbJ29zXySRn6H8NWw?e=em6qhD | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c103617 _d103617 |