000 02542nam a22003857a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220518110936.0
008 220518s2022 mp d||| m||| 00| 1 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
072 _aF01110101
082 4 _221
_a370.59
_bД744
100 0 _aДүгэржав, Г
245 1 0 _aОюутны өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурахуйг дэмжих арга зүйн туршилт үр дүн :
_bБагш бэлтгэх сургалтын ерөнхий англи хэлний хичээлийн жишээн дээр /
_cУдирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Ц. Бурмаа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Р. Бандий, доктор (Ph.D) профессор Н. Наранчимэг
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a131 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл
_cБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
504 _aНом зүй (хуудас 108-111)
505 0 _t1-р бүлэг Өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурахуйн онол арга зүйн үндэс
505 0 _t2-р бүлэг Оюутны сурах үйлээ удирдан зохицуулах чадвар түүнийг дэмжих арга зүйн туршилтын үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aМета танин мэдэхүй
653 4 _aСурахуйн мөн чанар
653 4 _aОюутны танин мэдэхүй
700 0 _aБурмаа, Ц
_eУдирдагч
700 0 _aБандий, Р
_eШүүмжлэгч
700 0 _aНаранчимэг, Н
_eШүүмжлэгч
710 2 _aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETNf95AUijhHlweVExHNlxgBRN16sfeQu2lYNJtfDCrcYQ?e=FfQFRd
942 _2ddc
_cDIS
999 _c103998
_d103998