000 | 02542nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220518110936.0 | ||
008 | 220518s2022 mp d||| m||| 00| 1 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
072 | _aF01110101 | ||
082 | 4 |
_221 _a370.59 _bД744 |
|
100 | 0 | _aДүгэржав, Г | |
245 | 1 | 0 |
_aОюутны өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурахуйг дэмжих арга зүйн туршилт үр дүн : _bБагш бэлтгэх сургалтын ерөнхий англи хэлний хичээлийн жишээн дээр / _cУдирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Ц. Бурмаа ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) профессор Р. Бандий, доктор (Ph.D) профессор Н. Наранчимэг |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
|
300 |
_a131 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bБоловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл _cБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 108-111) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурахуйн онол арга зүйн үндэс | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг Оюутны сурах үйлээ удирдан зохицуулах чадвар түүнийг дэмжих арга зүйн туршилтын үр дүн | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aМета танин мэдэхүй | |
653 | 4 | _aСурахуйн мөн чанар | |
653 | 4 | _aОюутны танин мэдэхүй | |
700 | 0 |
_aБурмаа, Ц _eУдирдагч |
|
700 | 0 |
_aБандий, Р _eШүүмжлэгч |
|
700 | 0 |
_aНаранчимэг, Н _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 | _aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ETNf95AUijhHlweVExHNlxgBRN16sfeQu2lYNJtfDCrcYQ?e=FfQFRd | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c103998 _d103998 |