000 | 03831nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220829113327.0 | ||
008 | 220617u20009999mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a370 _bЛ111 |
||
245 | 0 | 0 |
_aЛавай №25 : _bЭрдэм шинжилгээний сэтгүүл _cЕрөнхий редактор Р. Мижиддорж |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _bEDU press _c2021 |
|
300 |
_a85 хуудастай _bГрафиктай, хүснэгттэй _c20 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 84-85) | ||
505 | 0 | 1 |
_rР. Намжилдагва, Б. Түмэнцэцэг _tМонгол Улсын Боловсролын Их Сургуулийн оюутнуудын суралцахуйн хэв маягийг Фелдер Соломоны индекс ашиглан судалсан үр дүн |
505 | 0 | 1 |
_rЖ. Орчлон _tХүүхдийн хөгжлийг дэмжих үйлд эцгийн оролцоо ба сургуульд бэлтгэгдсэн байдлын судалгаа |
505 | 0 | 1 |
_r Д. Амартүвшин, Ц.Одгэрэл
_tБагш мэргэжлээрээ хөгжих талаарх судалгааны сүүлийн үеийн тоймоос |
505 | 0 | 1 |
_rГ.Батбаяр _tБага ангийн математикийн стандарт бус бодлого, түүний арга зүйн шийдэл |
505 | 0 | 1 |
_rД. Үнэнбаяр, Л. Туяа, Ц. Эрдэнэжаргал, Ө. Ариунзул _tОюутан сонгон судлах хичээлээр гүйцэтгэсэн бие даалтын ажлын чанар, ҮРДҮН |
505 | 0 | 1 |
_rБ. Туул, Ц.Дашдулам, Б. Одгэрэл, Д.Лхагвасүрэн, П.Золжаргал, Б.Лхагвасүрэн, П.Орхонтуяа _tСувилахуйн Сургуулийн 1-р дамжааны оюутнуудын цахим сургалтын сэтгэл ханамж |
505 | 0 | 1 |
_rС.Нэргүйцэцэг _tБ.Явуухулангийн яруу найраг дахь цаг хугацааны сэтгэлгээ, утга, бэлгэдэл (“Дөрвөн улирал” ерөнхий сэдэвт шүлгийн жишээн дээр) |
505 | 0 | 1 |
_rЛиу Бат, Гүй Лан _tМонгол Улс болон Өвөр Монголын Өөртөө Засах Орны бага ангийн сурагчдын хөдөлгөөний чадварыг харьцуулсан судалгаа |
520 | _aМУБИС-иас эрхлэн хэвлүүлж буй энэхүү сэтгүүлийн нийтлэлийн бодлого нь багш боловсролын шинэчлэлийн талаарх олон улмын болон монгол орны туршлага судалгаа, шинэ санааг түгээн дэлгэрүүлэх, мэдээлэх, хэлэцүүлэхэд чиглэгддэг ба дугаар бүрийн нийтлэлд Судалгаа, судалгааны аргазүй ба судлаачийн бичих чадвар, Сургууль багш нарын ахмтын ажиллагаа, түншлэл клиник профессор, Багшийн шинэ загвар сургалтын шинэ хөтөлбөрүүд эдгээрийн хэрэгжилт, Багш бэлтгэдэг их дээд сургууль ЕБС цэцэрлэгийн багш нарын мэргэжлийн чадавхийн хөгжил, Мэдээлэл ба бусад асуудлууд гэсэн гол асуудлууд юм. | ||
653 | 4 | _aЛавай сэтгүүл | |
942 |
_2ddc _cJOR |
||
999 |
_c104091 _d104091 |