000 03831nam a22003257a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220829113327.0
008 220617u20009999mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a370
_bЛ111
245 0 0 _aЛавай №25 :
_bЭрдэм шинжилгээний сэтгүүл
_cЕрөнхий редактор Р. Мижиддорж
264 1 _aУлаанбаатар
_bEDU press
_c2021
300 _a85 хуудастай
_bГрафиктай, хүснэгттэй
_c20 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНом зүй (хуудас 84-85)
505 0 1 _rР. Намжилдагва, Б. Түмэнцэцэг
_tМонгол Улсын Боловсролын Их Сургуулийн оюутнуудын суралцахуйн хэв маягийг Фелдер Соломоны индекс ашиглан судалсан үр дүн
505 0 1 _rЖ. Орчлон
_tХүүхдийн хөгжлийг дэмжих үйлд эцгийн оролцоо ба сургуульд бэлтгэгдсэн байдлын судалгаа
505 0 1 _r Д. Амартүвшин, Ц.Одгэрэл
_tБагш мэргэжлээрээ хөгжих талаарх судалгааны сүүлийн үеийн тоймоос
505 0 1 _rГ.Батбаяр
_tБага ангийн математикийн стандарт бус бодлого, түүний арга зүйн шийдэл
505 0 1 _rД. Үнэнбаяр, Л. Туяа, Ц. Эрдэнэжаргал, Ө. Ариунзул
_tОюутан сонгон судлах хичээлээр гүйцэтгэсэн бие даалтын ажлын чанар, ҮРДҮН
505 0 1 _rБ. Туул, Ц.Дашдулам, Б. Одгэрэл, Д.Лхагвасүрэн, П.Золжаргал, Б.Лхагвасүрэн, П.Орхонтуяа
_tСувилахуйн Сургуулийн 1-р дамжааны оюутнуудын цахим сургалтын сэтгэл ханамж
505 0 1 _rС.Нэргүйцэцэг
_tБ.Явуухулангийн яруу найраг дахь цаг хугацааны сэтгэлгээ, утга, бэлгэдэл (“Дөрвөн улирал” ерөнхий сэдэвт шүлгийн жишээн дээр)
505 0 1 _rЛиу Бат, Гүй Лан
_tМонгол Улс болон Өвөр Монголын Өөртөө Засах Орны бага ангийн сурагчдын хөдөлгөөний чадварыг харьцуулсан судалгаа
520 _aМУБИС-иас эрхлэн хэвлүүлж буй энэхүү сэтгүүлийн нийтлэлийн бодлого нь багш боловсролын шинэчлэлийн талаарх олон улмын болон монгол орны туршлага судалгаа, шинэ санааг түгээн дэлгэрүүлэх, мэдээлэх, хэлэцүүлэхэд чиглэгддэг ба дугаар бүрийн нийтлэлд Судалгаа, судалгааны аргазүй ба судлаачийн бичих чадвар, Сургууль багш нарын ахмтын ажиллагаа, түншлэл клиник профессор, Багшийн шинэ загвар сургалтын шинэ хөтөлбөрүүд эдгээрийн хэрэгжилт, Багш бэлтгэдэг их дээд сургууль ЕБС цэцэрлэгийн багш нарын мэргэжлийн чадавхийн хөгжил, Мэдээлэл ба бусад асуудлууд гэсэн гол асуудлууд юм.
653 4 _aЛавай сэтгүүл
942 _2ddc
_cJOR
999 _c104091
_d104091