000 02217nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220815164855.0
008 220815s2022 mp ad||| m||| 00| 1 mon d
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
072 _aE03130101
082 4 _221
_a155.424
_bS57
100 1 _aSiriguleng
245 1 0 _aЗургаан настай сурагчдын сурах үйлд тулгарч буй бэрхшээл сурах сэдэлд нөлөөлөх нь :
_cУдирдсан: доктор (Ph.D) Э. Октябрьжаргал; Шүүмжлэгч: дэд профессор Ц. Баярмаа
264 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a56 хуудастай
_bCD 12x12
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bСэтгэл судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль)
504 _aНом зүй (хуудас 52)
505 0 _t1-р бүлэг Сурах сэдэл болон сургуулийн бага насны хүүхдийн хөгжлийн талаарх онолын үзэл баримтлал
505 0 _t2-р бүлэг Хүүхдийн сурах үйлд тулгардаг бэрхшээлийг тодруулах судалгаа
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_bКирил
653 4 _aАмжилттай суралцах
653 4 _aБэрхшээл
653 4 _aСэтгэл зүйн онцлог
700 0 _aОктябрьжаргал, Э
_eУдирдсан
700 0 _aБаярмаа, Ц
_eШүүмжлэгч
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль)
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EaMMuy9mlAdBrX0Dv5TgTgIBIecntMiIlxfUKPn0hB40mQ?e=FmDLHv
942 _2ddc
_cMAG
999 _c104276
_d104276