000 | 02217nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220815164855.0 | ||
008 | 220815s2022 mp ad||| m||| 00| 1 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
072 | _aE03130101 | ||
082 | 4 |
_221 _a155.424 _bS57 |
|
100 | 1 | _aSiriguleng | |
245 | 1 | 0 |
_aЗургаан настай сурагчдын сурах үйлд тулгарч буй бэрхшээл сурах сэдэлд нөлөөлөх нь : _cУдирдсан: доктор (Ph.D) Э. Октябрьжаргал; Шүүмжлэгч: дэд профессор Ц. Баярмаа |
264 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
||
300 |
_a56 хуудастай _bCD 12x12 _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bСэтгэл судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл _cМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль) |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 52) | ||
505 | 0 | _t1-р бүлэг Сурах сэдэл болон сургуулийн бага насны хүүхдийн хөгжлийн талаарх онолын үзэл баримтлал | |
505 | 0 | _t2-р бүлэг Хүүхдийн сурах үйлд тулгардаг бэрхшээлийг тодруулах судалгаа | |
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
653 | 4 | _aАмжилттай суралцах | |
653 | 4 | _aБэрхшээл | |
653 | 4 | _aСэтгэл зүйн онцлог | |
700 | 0 |
_aОктябрьжаргал, Э _eУдирдсан |
|
700 | 0 |
_aБаярмаа, Ц _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль) | |
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EaMMuy9mlAdBrX0Dv5TgTgIBIecntMiIlxfUKPn0hB40mQ?e=FmDLHv | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c104276 _d104276 |