000 | 04621nam a22005177a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20221003172054.0 | ||
008 | 221003s2022 mp ak||| b||| 00| 0bmon d | ||
020 | _a9789996259845 | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
041 | _aENG | ||
082 |
_221 _a375.04 _bБ146 2022 |
||
245 | 0 | 0 |
_aБагшийн гарын авлага - 2022 : _bСуурь боловсролын чанарыг ахиулахад мэдээлэл харилцааны технологийг оновчтой ашиглах нь / _cХянан тохиолдуулж эмхэтгэсэн: Н. Жадамба |
246 | 1 |
_aBgash-yin gar-un abulaga _iНомын нүүр дээр монгол бичгээр: |
|
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _bБитпресс ХХК _c2022 |
|
300 |
_a320 хуудас _bЗурагтай, хүснэгттэй _c20 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
505 | 0 | 0 |
_rЕ.Батчулуун, Г. Уранчимэг, А.Амгалан _t21-р зууны газар зүйн боловсролын чиг хандлага |
505 | 0 | 0 |
_rЦ. Баасандорж
_tХичээлийн технологийн шинчлэлийн чиг хандлага |
505 | 0 | 0 |
_rД.Амартүвшин _tМатемитикийн хичээлд хэрэглэгдэх зарим программын тухай |
505 | 0 | 0 |
_rБ.Равданжамц _t“Асуудлын тохироог” геометрийн хичээлд хэрэглэх нь |
505 | 0 | 0 |
_rД.Батгэрэл
_t“Тригонометрийн тэнцэтгэл биш” бүлэг сэдвийг заах нэгэн арга зүй |
505 | 0 | 0 |
_rБ.Цэрэнжав
_tБагшийн сургах үйлд өгөх нэгэн зөвлөмж |
505 | 0 | 0 |
_rЦ.Сумъяа, Ө.Мөнхтуяа, Б.Норовсүрэн
_tМэдлэг бүтээлгэхэд программ хангамжийг оновчтой сонгож ашиглах нь |
505 | 0 | 0 |
_rЦ.Пагмасүрэн, Б.Золзаяа, Д. Чинзориг,
_tБиологийн экскурс хичээл зохион байгуулахад МХТ-ийн боломжийг оновчтой ашиглах нь |
505 | 0 | 0 |
_rД.Цэдэвсүрэн,
_tСургалтын цахим материал боловсруулах арга зүйн асуудалд |
505 | 0 | 0 |
_rД.Хөхөө, Г. Чулуунаа, М.Баасанбаяр,
_tСуурь боловсролын дизайн технологийн хичээлд МХТ-ийг ашиглах нь |
505 | 0 | 0 |
_rШ.Жаргалсүрэн,
_tФизик сургалтын мэдээллийн сан |
520 | _aЯпоны тал (JIСА, Соёл, боловсрол, шинжлэх ухаан технологи спортын яам (хойшид Японы Боловсролын Яам гэнэ), Токиогийн Технологийн Сургууль (ТТС)-ын санхүүжилт, удирдлага, зохион байгуулалтын туслалцаагаар 2010 оноос өдгөөг хүртэл мэдээлэл харилцааны технологийг (МХТ) оновчтой ашиглан багшийг хөгжүүлснээр сургалт, боловсролын чанарыг ахиулах агуулга бүхий төслүүд хэд хэдэн үе шатаар залгамж холбоотойгоор хэрэгжиж ирсэн. | ||
546 |
_aМонгол, Англи _b(Кирил) |
||
650 | 4 | _aБоловсрол | |
653 | 4 | _aСургалтын арга | |
653 | 4 | _aСургалтын хөтөлбөр | |
653 | 4 | _aБагшийн заах арга зүй | |
700 | 0 |
_aЖадамба, Н. _eХянан тохиолдуулсан |
|
710 | 2 |
_aБоловсрол Шинжлэх Ухааны Яам _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
710 | 2 |
_aJICA _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
710 | 2 |
_aТокиогийн Технологийн сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
880 | 0 | 0 |
_6245-01/(N _aBagshiĭn garyn avlaga - 2022 : _bSuur' bolovsrolyn chanaryg akhiulakh mėdėėlėl kharilt︠s︡aany tekhnologiĭg onovchtoĭ ashiglakh n' / _cKhi︠a︡nan tokhiolduulzh ėmkhėtgėsėn: N. Zhadamba |
880 | 1 |
_6264-02/(N _aUlaannbaatar khot _bBitpress KhKhk _c2022 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c104470 _d104470 |