000 | 07495nam a22002777a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241210105631.0 | ||
008 | 230126s2022 mp hd||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 1 | _aMON | |
041 | _aENG | ||
082 |
_221 _a370 _bХ-544 |
||
245 | 0 | 0 |
_aХүүхдийн хөгжил : _bОнол арга зүйн сэтгүүл / _cСэтгүүлийн эрхлэгч: Профессор Ж. Батдэлгэр ; Нарийн бичгийн дарга: Б. Төртогтох |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар хот : _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022. |
|
300 |
_a№01 (132 хуудастай), №02 (63 хуудастай), №03 (60 хуудастай), №04 (60 хуудастай), №05 (80 хуудастай) : _bФото зурагтай, схемтэй, графиктай, хүснэгттэй ; _c25 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _a Нүүр хуудасны доод талд: Сэтгүүлийн анхны дугаарыг СӨБС-ийн 60 жилийн ойд зориулав. | ||
505 | 0 |
_t2022.№01: Wearning the developmental hats of early childhood -- Бага насны хүүхдийн хөгжил, оролцооны портеж хөтөлбөрт хамрагдсан хүүхдийн хөгжлийг судалсан судалгааны үр дүн -- СӨБ-ын 3-5 насиай хүүхдүүдийн танин мэдэхүй, нийгэмшил, бие бялдарын чадварын хамаарал -- Хүүхдийн цэцэрлэгийн ээлжийн багшийн үйл ажиллагааг судалсан зарим үр дүн -- Хүүхдийн авиан буруу дуудлагыг засан сайжруулах ганцаарчилсан сургалтын үр дүн -- Цэцэрлэгийн гадаад дотоод орчны агаарын чанарын индекст хийсэн судалгаа -- Хүүхдийн оюун ухааны хөгжлийг тестийн аргаар судалсан судалгааны үр дүн -- Алслагдсан хөдөө орон нутгийн бага насны хүүхдийн хөгжилд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа --5 настай хүүхдийн зурах, бичих, чадварыг судалсан судалгааны үр дүн -- Бага насны хүүхдий хөгжил, суралцах чадварыг үнэлэх олон улсын аргачллалыг нутагшуулж буй туршлага -- STEAM сургалтын арга зүйг нутагшуулах туршилт үр дүн -- Хүүхдийн оюун ухааны чадварыг үнэлэх "Монгол Танака бине оюун ухааны сорил" -- Цэцэрлэгүүдийн туршлага _t2023. №02: Хүүхдийн хөгжим сонсох сонирхлыг дэмжихэд багшийн оролцоо -- Цэцэрлэгт анх хамрагдаж буй хүүхдийн дасан зохицох чадварын судалгаа -- Хөгжмийн сургалтын хөтөлбөрт хийсэн дү шинжилгээ -- Бага насны хүүхдийн гэр бүлийн орчны судалгаа -- Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн зурсан зураг дүрслэл дэх орон зай илэрхийллийн хөгжил -- Суралцагдын ялгаатай байдлыг харгалзсан сургалтын RAFT аргыг туршсан үр дүн _t2023.№03: Монгол ардын богино дууны нэмэлт хөтөлбөрийн үр дүн -- Хүүхдийн өөрийгөө үнэлэх үнэлэмжид эцэг эхийн хүмүүжүүлэх арга нөлөөлөх нь -- Математикийн агуулгын залгамж холбоог судалсан үр дүн -- Хөгжлийн ялгаатай хэрэгцээтэй хүүхдийн хөгжлийг дэмжихэд багш, эцэг эхийн хамтын оролцоог нэмэгдүүлэх нь -- Монгол, хятад хүүхдийн хүчний чадавхын хөгжлийг харьцуулсан судалгаа, үр дүн -- Дөрвөн настай хүүхдийн хамтран дуулах чадварын судалгаа -- Цэцэрлэгийн дотор орчны агаарын PM 2.5 тоосонцорын судалгаа -- Сургуулийн өмнөх боловсролын хөгжилд "Хүүхдийн цэцэрлэгийн хүмүүжил сургалтын хөтөлбөр"-ийн гүйцэтгэсэн үүрэг -- Таван настай хүүхдийн сургуульд бэлэн байдлыг судлах хэрэгцээ, шаардлага -- _t2024.№04: Багш мэргэжлээр суралцаж буй оюутны хандлагыг кэйс сорилоор судалсан үр дүн -- Оюутны суралцах хандлагад хийсэн дүн шинжилгээ -- Бага насны хүүхдэд англи хэл заахад тулгарч буй зарим бэрхшээл -- 5-р ангийн суралцагчдын монгол хэлээр уншиж ойлгох чадварыг хөгжүүлэх арга зүй туршсан судалгаа -- Бага насны хүүхдийн сэтгэцийн үйл явцын онцлогийг сургалтад харгалзан ажиллах нь -- Бага насны хүүхдийн асуудал шийдвэрлэх чадварыг тоглох явцад судалсан судалгааны үр дүн -- Хүүхдийн өөрийгөө илэрхийлэх чадварыг тоглох явцад судалсан судалгааны үр дүн -- _t2024.№05: Хөгжлийн бэрхшээлтэй бага насны хүүхдэд боловсрол эзэмшүүлж буй нөхцөл байдлын шинжилгээ -- Сургуулийн өмнөх боловсролын судлагдахууны үгийн нөөцөд хийсэн дүн шинжилгээ -- Цэцэрлэгийн багшийн туслахын өөрийгөө хөгжүүлэх хэрэгцээ, боломж -- Бага насны хүүхдийн соёл уламжлалын үгийн утгын тухай ойлголт -- Төгөлдөр хуур заар арга зүйн нэгэн хувилбар -- Сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн сургуульд бэлтгэгдсэн байдлыг судалсан нь -- Бага насны хүүхэдтэй эцэг эхэд тулгамдаж буй зарим асуудал -- Таван настай хүүхдийн бусдын сэтгэл хөдлөлийг таних, ойлгох чадварыг судалсан нь -- |
|
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
653 | 4 | _aХүүхдийн хөгжил сэтгүүл | |
700 | 0 |
_aБатдэлгэр, Ж. _eСэтгүүлийн эрхлэгч _91353 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bСургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага _9445 |
|
942 |
_2ddc _cJOR |
||
999 |
_c104823 _d104823 |