000 02979nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230403105034.0
008 230131s2022 mp adh|| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
072 _aE01140101
082 _221
_a510.1
_bӨ741 2022
100 0 _aӨлзийнасан = Wulijinashun
_eЗохиогч
_92929
245 1 0 _aУламжлалт сурган хүмүүжил болон "оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтын харьцуулсан судалгаа :
_bМатематик боловсролын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cӨлзийнасан = Wulijinashun ; Удирдагч багш: Проф. Ц. Лувсандорж
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a65 хуудастай:
_bЗурагтай, хүснэгттэй, схемтэй, графиктай;
_c30см+ CD (12x12)
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aМатематикийн боловсрол
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2022
504 _aНом зүйтэй (хуудас 54-56)
505 0 _tI бүлэг: Холбогдох агуулгын тойм --
_tII бүлэг: "Оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтын хэрэгжилтийн үйл явц
520 _aЭнэхүү судалгааны ажилд "оролдлогоор дүр бүтээх" сургалтыг ашиглан тус заах аргыг хэрэглэж байгаа өнөөгийн нөхцөл байдлыг байцаан судалж, үүнд оршиж байгаа асуудлыг задлан, эдгээр асуудалд чиглүүлэн холбогдох заах зөвлөмжийг дэвшүүлж ахлах ангийн математикийн "зууван тойрог"-тай холбоотой агуулгыг заах жишээ болгон авч үзсэн байна.
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vМатематикийн боловсрол
_92930
700 0 _aЛувсандорж, Ц.
_eУдирдагч багш
_9634
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bМатематик, Байгалийн Ухааны Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/Efc4fJcMdKVBmP4Xk-o9ZOEBmtOv5LmDXBP3f-2Te6Dl5A?e=SLoHtw
942 _2ddc
_cMAG
999 _c105657
_d105657