000 | 03142nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230201095429.0 | ||
008 | 2302022131b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919268855 _qХатуу хавтастай |
||
040 |
_aMN-UlMNUE _bMON _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 |
_aMON _hmon |
||
082 |
_221 _a372.21 _bМ-705 2022 |
||
100 | 1 | 0 |
_aМонтессори Мария _eЗохиогч _92945 |
240 |
_aАнгли _lМонгол |
||
245 | 1 | 0 |
_aШингээгч оюун ухаан _cОрчуулсан: Намхайнямын Цолмон : Хаянхярваагийн Ариунсанаа : Алтангийн Ариунаа |
246 | _aМонтессори цуврал нэгдүгээр дэвтэр | ||
264 |
_aУлаанбаатар хот _b''Мөнхийн үсэг'' ХХК _c2022 |
||
300 |
_a341 хуудастай _bСхемтэй, графиктай _c21 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 |
_aШингээгч оюун ухаан _vМонтессори цуврал нэгдүгээр дэвтэр |
||
504 | _aНомын нүүр хуудасны доод хэсэгт: Монголын Монтессори багш нарын холбоо | ||
505 | 1 |
_aДэлхийг дахин бүтээх үйлсэд хүүхдийн оролцоо -- Амьдралын туршид суралцахуй -- _tАмьдралын туршид суралцахуй -- _tӨсөлтийн үе шатууд -- _tШинэ замнал -- _tБүрэлдэхүйн гайхамшиг -- _tҮр хөврөл (эмбриологи) ба зан авир -- _t-Оюун санааны үр хөврөл -- _tХүүхэд бие дааж сурах нь -- _tХэлний тухай тунгаах -- _tХэл яриа хүүхдийн сонирхлыг соронзон мэт татах нь -- _tХүүхэд наснызан чанарын онцлог ба түүний гажуудал |
|
520 | _aИталийн алдарт сурган хүмүүжүүлэгч Др Мария Монтессори хүний хөгжин дэвшихдундрашгүй хэрэгцээхөгжлийн үе шат бүрд өөрчлөгддөг тул бэлтгэсэн орчин,эцэг эхчүүд,асран хамгаалагч,Монтессори багш нарын үлгэр дуурайл,чиглүүлэг чухал үүрэг гүйцэтгэдэг болохыг онцолжээ | ||
546 |
_aМонгол _bКирил |
||
700 | 0 | 1 |
_a Дэмбэрэл, _eХянан тохиолдуулсан: _92946 _qДашдоржийн |
700 | 0 | 1 |
_aБадампүрэв, _eХянан тохиолдуулсан _qЦагаанбаатарын _92973 |
700 | 0 | 1 |
_aЖүгдэрнамжил _eХянан тохиолдуулсан _qХүрэлхүүгийн _92974 |
710 | 2 |
_bМонголын Монтессори багш нарын холбоо _eЭрхэлсэн байгууллага _92947 |
|
880 | 1 | 0 |
_2245-01/(N _aShingėėgch oyuiu͡n ukhaan _cMȯnkhiĭn u̇sėg KhKhK _b2022 |
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c105664 _d105664 |