000 03144nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230403113641.0
008 230131s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
072 _aE01120101
082 _221
_a372.218
_bУ496 2022
100 0 _aУрнаа = Wurina
_eЗохиогч
_92984
245 1 0 _aЦэцэрлэгт анх хамрагдаж буй хүүхдийн дасан зохицох чадварыг судлах нь: Хятад 3 настай хүүхдийн жишээн дээр :
_bСургуулийн өмнөх боловсролын арга зүйн магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cУрнаа = Wurina ; Удирдсан: П. Түмэндэмбэрэл (Ph.D) ; Шүүмжлэгч: Б. Төртогтох (Ph.D)
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a86 хуудастай:
_bЗурагтай, хүснэгттэй, графиктай, диаграмтай;
_c30см+ CD (12x12)
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aСургуулийн өмнөх боловсролын арга зүй
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cСургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2022
504 _aНом зүйтэй (хуудас 74-76), Товчилсон үгийн жагсаалттай
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг: Гурван настай хүүхдийн цэцэрлэгт дасан зохицох үйл явц, онолын үзэл баримтлал --
_tХоёрдугаар бүлэг: Гурван настай хүүхдийн цэцэрлэгт дасан зохицох байдлыг судалсан судалгааны арга зүй
520 _aЭнэхүү судалгааны ажил нь дасан зохицох үйл явцыг ABAS-II олон улсын асуулгыг ашиглан хийж байгаа болон хүүхдийн айдас, түгшүүр хэрхэн нөлөөлж буйг харуулах боломж бүхий онцлогтой бөгөөд БНХ-ийн орчиндоо дасан зохицох чадваруудыг судалж, үнэлсэн байна.
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vСургуулийн өмнөх боловсрол
_92985
700 0 _aТүмэндэмбэрэл, П.
_eУдирдсан
_91333
700 0 _aТөртогтох, Б.
_eШүүмжлэгч
_9428
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bСургуулийн Өмнөх Боловсролын Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
_9445
942 _2ddc
_cMAG
999 _c105669
_d105669