000 | 02927nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230403104033.0 | ||
008 | 230209s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 | _aMON | |
072 | _aEO1140301 | ||
082 |
_221 _a371.27 _bЦ969 2022 |
||
100 | 0 |
_aЦэрэнханд, М. _eЗохиогч _93276 |
|
245 | 1 | 0 |
_aНийгмийн ухааны хичээлээр суралцагчдыг үнэлэх үнэлгээг боловсронгуй болгох арга зүйн асуудал : _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cМ. Цэрэнханд ; Удирдсан багш: доктор М. Саранцэцэг ; Шүүмжлэгч багш: доктор, профессор Р. Дарьхүү |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2022 |
|
300 |
_a46 хуудастай: _bЗурагтай, хүснэгттэй, графиктай; _c30см+ CD (12x12) |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cНийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2022 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 42-43) | ||
505 | 0 |
_tНэгдүгээр бүлэг. Сурагчийн мэдлэг, чадвар, төлөвшлийг үнэлэх нь -- _tХоёрдугаар бүлэг. Сурагчийн мэдлэг, чадвар, төлөвшлийг үнэлж буй байдал |
|
520 | _aСудалгааны бүтээлдээ нийгмийн ухааны хичээлээр сурагчдын мэдлэг, чадвар, хандлагыг үнэлж байгаа орчин үеийн үнэлгээнд анализ хийж, тулгамдсан асуудлыг тодруулан, үнэлгээг боловсронгуй болгох арга зүйг тодорхойлохыг зорьсон байна. | ||
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vҮнэлгээ _93277 |
|
700 | 0 |
_aСаранцэцэг, М. _eУдирдсан багш _93278 |
|
700 | 0 |
_aДарьхүү, Р. _eШүүмжлэгч багш _93279 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bНийгмийн Ухааны Сургууль (Нийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль) _eЭрхэлсэн байгууллага _93280 |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ER9LoM8WaTxOnZQ6O1ZtomsBfICi76QI52dOc6sTfe2WgA?e=DjawEV | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c105785 _d105785 |