000 02927nam a22003617a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230403104033.0
008 230209s2022 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
072 _aEO1140301
082 _221
_a371.27
_bЦ969 2022
100 0 _aЦэрэнханд, М.
_eЗохиогч
_93276
245 1 0 _aНийгмийн ухааны хичээлээр суралцагчдыг үнэлэх үнэлгээг боловсронгуй болгох арга зүйн асуудал :
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cМ. Цэрэнханд ; Удирдсан багш: доктор М. Саранцэцэг ; Шүүмжлэгч багш: доктор, профессор Р. Дарьхүү
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2022
300 _a46 хуудастай:
_bЗурагтай, хүснэгттэй, графиктай;
_c30см+ CD (12x12)
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cНийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2022
504 _aНом зүйтэй (хуудас 42-43)
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг. Сурагчийн мэдлэг, чадвар, төлөвшлийг үнэлэх нь --
_tХоёрдугаар бүлэг. Сурагчийн мэдлэг, чадвар, төлөвшлийг үнэлж буй байдал
520 _aСудалгааны бүтээлдээ нийгмийн ухааны хичээлээр сурагчдын мэдлэг, чадвар, хандлагыг үнэлж байгаа орчин үеийн үнэлгээнд анализ хийж, тулгамдсан асуудлыг тодруулан, үнэлгээг боловсронгуй болгох арга зүйг тодорхойлохыг зорьсон байна.
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vҮнэлгээ
_93277
700 0 _aСаранцэцэг, М.
_eУдирдсан багш
_93278
700 0 _aДарьхүү, Р.
_eШүүмжлэгч багш
_93279
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bНийгмийн Ухааны Сургууль (Нийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль)
_eЭрхэлсэн байгууллага
_93280
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/ER9LoM8WaTxOnZQ6O1ZtomsBfICi76QI52dOc6sTfe2WgA?e=DjawEV
942 _2ddc
_cMAG
999 _c105785
_d105785