000 02707nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230403103504.0
008 230209s2023 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
_hmon
072 _aE01110101
082 _221
_a370.118
_bЦ956 2023
100 0 _aЦэндсүрэн, Гантөмөрийн
_eЗохиогч
_93341
245 1 0 _aТаван настай хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжих аргачлалыг туршсан үр дүн: Цэг, зураас, зурлага ашигласан зурах үйлийн жишээн дээр :
_bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /
_cГантөмөрийн Цэндсүрэн ; Удирдагч: дэд проф. (Ph.D) Чү. Байгалмаа ; Шүүмжлэгч: дэд проф. (Ph.D) Т. Гэрэлтуяа
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2023
300 _a75 хуудастай:
_bЗурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай;
_c30см+ CD (12x12)
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aБоловсрол судлал
_bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cБоловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль)
_d2023
504 _aНом зүйтэй (хуудас 59-60)
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг. Хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг цэг, зураас, зурлагаар дэмжих боломж арга зам --
_tХоёрдугаар бүлэг. Цэг, зураас, зурлагаар дамжуулан хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжих ажлыг судалсан явц, үр дүн
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aБоловсрол
_vСургуулийн өмнөх боловсрол
_92985
700 0 _aБайгалмаа, Чү.
_eУдирдагч
_93342
700 0 _aГэрэлтуяа, Т.
_eШүүмжлэгч
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bБоловсрол Судлалын Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EW2zOvERxaBCtN_wN-wt_LQBN9JArvuX8q2hxOkNL3Y-Zg?e=iA66w5
942 _2ddc
_cMAG
999 _c105811
_d105811