000 | 02707nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230403103504.0 | ||
008 | 230209s2023 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 |
_aMON _hmon |
|
072 | _aE01110101 | ||
082 |
_221 _a370.118 _bЦ956 2023 |
||
100 | 0 |
_aЦэндсүрэн, Гантөмөрийн _eЗохиогч _93341 |
|
245 | 1 | 0 |
_aТаван настай хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжих аргачлалыг туршсан үр дүн: Цэг, зураас, зурлага ашигласан зурах үйлийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cГантөмөрийн Цэндсүрэн ; Удирдагч: дэд проф. (Ph.D) Чү. Байгалмаа ; Шүүмжлэгч: дэд проф. (Ph.D) Т. Гэрэлтуяа |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2023 |
|
300 |
_a75 хуудастай: _bЗурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай; _c30см+ CD (12x12) |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aБоловсрол судлал _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cБоловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2023 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 59-60) | ||
505 | 0 |
_tНэгдүгээр бүлэг. Хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг цэг, зураас, зурлагаар дэмжих боломж арга зам -- _tХоёрдугаар бүлэг. Цэг, зураас, зурлагаар дамжуулан хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжих ажлыг судалсан явц, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vСургуулийн өмнөх боловсрол _92985 |
|
700 | 0 |
_aБайгалмаа, Чү. _eУдирдагч _93342 |
|
700 | 0 |
_aГэрэлтуяа, Т. _eШүүмжлэгч |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EW2zOvERxaBCtN_wN-wt_LQBN9JArvuX8q2hxOkNL3Y-Zg?e=iA66w5 | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c105811 _d105811 |