000 | 03091nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230504094049.0 | ||
008 | 230503s2023 mp ad||| mb|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a411 _bB-96 |
||
100 |
_aBurenbilige _eЗохиогч _94899 |
||
245 | 1 | 0 |
_aМонгол хэлт үндэстний үсэг бичгийн хэрэглээ ба хөгжлийн чиг хандлага: XX зууны эх үеэс эдүгээ хүртэл : _bХэл шинжлэлийн доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / _cBurenbilige = Бүрэнбилиг |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2023 |
|
300 |
_a162 хуудастай _bЗурагтай, хүснэгттэй, графиктай+ CD (12x12) _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aХэл шинжлэл _bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл _cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _d2023 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас147-156) | ||
505 | 0 |
_tI бүлэг: Монгол улсын үсэг бичгийн хэрэглээ ба хөгжлийн чиг хандлага -- _tII бүлэг: БНХАУ дахь Монгол үндэстний үсэг бичгийн хэрэглээ ба хөгжлийн чиг хандлага -- _tIII бүлэг: ОХУ дахь Монгол хэлт үндэстний үсэг бичгийн хэрэглээ ба хөгжлийн чиг хандлага |
|
520 | _aЭнэхүү нэг сэдэвт бүтээлд XX зуунаас монгол ард түмнүүдийн дунд хэрэглэж буй үсэг бичгийг цуваа үүднээс нарийвчлан судалж, үсэг бичгийн талаар хийсэн шинэчлэлийг тухайн цаг үеийн нийгэм түүхийн үүднээс тодорхойлон гаргасан ба уул монгол үндэстнүүдийн хэрэглэж буй үсэг бичгийн хэрэглээний байдлыг тодорхойлон гаргаж цаашдын чиг хандлагыг томьёолохыг зорьсон болно. | ||
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aХэл шинжлэл _vБичиг үсэг _94900 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль (Хэл шинжлэлийн тэнхим) _eЭрхэлсэн байгууллага _94901 |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EV-vNpYLVHFGtK2woCJ5W-kBI-SIhVF7Z64ThGc3LEZR8g?e=CeqQEW | ||
942 |
_2ddc _cDIS |
||
999 |
_c106228 _d106228 |