000 | 02663nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230630111421.0 | ||
008 | 230630s2023 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 | _aMON | |
072 | _aE01110101 | ||
082 |
_221 _a372.21'072 _bW92 |
||
100 |
_aWuzhiling _eЗохиогч _95307 |
||
245 | 1 | 0 |
_a3 настай хүүхдийн цахим агуулга ойлгох чадварыг судалсан нь: БНХАУ-ын ӨМӨЗО-ы Тунляо хотын Монгол Үндэстний цэцэрлэгийн бага бүлгийн "Хэл ярианы хөгжил" хичээлийн жишээн дээр : _bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cWuzhiling ; Удирдагч: (Ph.D), дэд проф. Чү. Байгалмаа ; Шүүмжлэгч: Б. Түмэнцэцэг (Ph.D) |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2023 |
|
300 |
_a65 хуудастай _bЗурагтай, хүснэгттэй+ CD (12x12)-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aБоловсрол судлал _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cБоловсрол Судлалын Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2023 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 55-58) | ||
505 | 0 |
_tНэгдүгээр бүлэг. 3 настай хүүхдийн хэл ярианы хөгжлийн онцлог ба цахим технологийн нөлөө -- _tХоёрдугаар бүлэг. Хэл ярианы хөгжил хичээлд цахим агуулга туршсан явц, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vБоловсрол судлал |
|
700 | 0 |
_aБайгалмаа, Чү. _eУдирдагч _93342 |
|
700 | 0 |
_aТүмэнцэцэг, Б. _eШүүмжлэгч _95308 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБоловсрол Судлалын Сургууль (Боловсрол Судлал, Арга Зүйн Тэнхим) _eЭрхэлсэн байгууллага _94126 |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EcqgpSmzE_dKjMMW0z0pSlsB9-TkR8DBsO__TjaQCxJoRA?e=nWtO6l | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c106476 _d106476 |