000 | 02868nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230630143302.0 | ||
008 | 230630s2023 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d | ||
020 | _qХатуу хавтастай | ||
040 |
_aMN-UlMNUE _bmon _cMN-UlMNUE _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | 0 | _aMON | |
072 | _aE01130101 | ||
082 |
_221 _a370.71 _bУ365 |
||
100 | 0 |
_aУндармаа, Эрдэнэбаатарын _eЗохиогч _95319 |
|
245 | 1 | 0 |
_aБагшлах дадлага удирдах явцад ЕБС-ийн багшид тулгарч буй бэрхшээл, шийдэл, арга зам: Бага боловсролын багшийн жишээн дээр : _bБага боловсролын заах арга зүйн магистрын зэрэг горилсон бүтээл / _cЭрдэнэбаатарын Ундармаа ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: доктор (Ph.D) Б. Булган ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Д. Ганболд |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] _c2023 |
|
300 |
_a92 хуудастай _bЗурагтай, хүснэгттэй, диаграммтай+ CD (12x12)-тэй _c30 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
502 |
_aБага боловсролын заах арга _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cБагшийн Сургууль (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) _d2023 |
||
504 | _aНом зүйтэй (хуудас 81) | ||
505 | 0 |
_tНэгдүгээр бүлэг. Багш бэлтгэх сургалтын хөтөлбөр дэх багшлах дадлагын тухай, багшийн хөгжлийн онол, үзэл баримтлал -- _tХоёрдугаар бүлэг. Багшлах дадлага удирдах явцад ЕБС-ийн багшид тулгарч буй бэрхшээлийг илрүүлэх судалгаа, үр дүн |
|
540 | _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ. | ||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
650 | 4 |
_aБоловсрол _vБага боловсрол _93190 |
|
700 | 0 |
_aБулган, Б. _eЭрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч _9305 |
|
700 | 0 |
_aГанболд, Д. _eЭрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч _9297 |
|
710 | 2 |
_aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль _bБагшийн Сургууль _eЭрхэлсэн байгууллага |
|
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EfaN0bcK5eREhFDPMpCrq_QBaowtw3q1EOqdKJ4xlNBQhQ?e=duUiJL | ||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c106487 _d106487 |