000 03201nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20230707141110.0
008 230707s2023 mp ad||| bm|| 00| 0 mon d
020 _qХатуу хавтастай
040 _aMN-UlMNUE
_bmon
_cMN-UlMNUE
_dMN-UlMNUE
_erda
041 0 _aMON
072 _aF02320202
082 _221
_a418
_bН31
100 0 _aНармандах, Халтарын
_eЗохиогч
_95405
245 1 0 _aЦахим орчны харилцаан дахь сэтгэл хөдлөлийг илэрхийлэх дүрс (Emoji) түүний үүрэг, хэрэглээ: Фейсбүүк, твиттерийн жишээн дээр :
_bХэл шинжлэлийн доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /
_cХалтарын Нармандах ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: доктор (Ph.D), дэд профессор Ш. Цолмон ; Эрдэм шинжилгээний ажлын албан ёсны шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Д. Боролзой, доктор (Ph.D), дэд профессор Э. Мөнх-Учрал
264 1 _aУлаанбаатар
_b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй]
_c2023
300 _a169 хуудастай
_bЗурагтай, хүснэгттэй, графиктай+ CD (12x12)-тэй
_c30 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_acomputer
_bc
338 _2rdacarrier
_acomputer disc
_bcd
502 _aХэл шинжлэл
_bДоктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл
_cБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_d2023
504 _aНом зүйтэй (хуудас 141-152)
505 0 _tНэгдүгээр бүлэг. Цахим орчны харилцаан дахь сэтгэл хөдлөлийг илэрхийлэх дүрсийн үүрэг ба харилцагчийн нас, хүйсийн хамаарал --
_tХоёрдугаар бүлэг. Фейсбүүк, твиттер дэх сэтгэл хөдлөлийг илэрхийлэх дүрсийн хэрэглээ, онцлог
540 _aЗохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
650 4 _aХэл шинжлэл
700 0 _aЦолмон, Ш. ;
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч
_95406
700 0 _aБоролзой, Д.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын албан ёсны шүүмжлэгч
_95229
700 0 _aМөнх-Учрал, Э.
_eЭрдэм шинжилгээний ажлын албан ёсны шүүмжлэгч
_95407
710 2 _aБоловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам
_eЭрхэлсэн байгууллага
710 2 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль
_bНийгэм, Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль
_eЭрхэлсэн байгууллага
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EX0MugvRgmpJqXjaH9s3qFcBh1urYHcCI2PJ5BYNR_gtSg?e=frbqwx
942 _2ddc
_cDIS
999 _c106548
_d106548